Toon posts:

NeXus Voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een OEM 250W voeding. Ik wil echter een FX5900XP kaart in mijn bak zetten, en heb gehoord dat deze minstens 350W nodig hebben. Ik zit te denken aan een Nexus 350W stille voeding van 72 Euro. Nexus is een nieuw Nederlands bedrijf, en het ziet er goed uit. Ik heb er twee casefans van die niet te horen zijn zo stil. Heeft iemand ervaring met Nexus voedingen? ik zie het nog lang niet veel te koop.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nexus voedingen behoren tot de ALLERstilsten, ik heb de 300W versie en die is echt haast onhoorbaar (zeker vergeleken met vele andere zogenaamde "stille" voedingen die ik heb gehoord en gehad).
Maareh, kijk eens rond, er zijn veel ervaringen te vinden hoor: [search=nexus voeding stil]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Ik heb zelf sinds en half jaar een Nexus 350 Watt voeding, en dat ding is écht onhoorbaar! Vooral dankzij een grote, traag draaiende fan aan de onderkant van de voeding.
Eén nadeel: nu ik die voeding heb ben ik me gaan ergeren aan het lawaai van mijn relatief stille cpu koeler ;) dus die moet ik ook maar eens vervangen...

public void ik()

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Ga ze aub nog een keer lezen, want je hebt ze duidelijk nog niet helemaal door :o

1) Welke voeding heb ik nodig? Deel 4 is al een erg goede topic voor vragen over toepasbaarheid voedingen enzo (en het stond zelfs zowat bovenaan de topiclijst toen je deze topic startte)
2) de GoT search is er niet voor niets, toets voor de lol eens Nexus in, je vindt dan meer dan genoeg antwoorden

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.