Toon posts:

Sweex wireless ADSL modem/router met welke provider?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een groot probleem. Ik heb twee maanden ellende gehad met tiscali vanwege de levering van een verkeerde modem, waardoor ik dus twee maand aan de telefoon heb gehangen met de klantenservice, experts erbij heb gehad et cetera. Ik had een modem besteld waar ik draadloos mee zou kunnen internetten, maar ik kreeg de verkeerde. Ik heb mijn contract opgezegd en een eigen "wireless sweex ADSL modem/router cc400010 annex-a" aangeschaft.

Verder ben in het bezit van een laptop met een e-tech wireless ethernet card. Ik wil met mijn laptop via mijn "wireless sweex ADSL modem/router cc400010 annex-a" verbinding wil maken met internet, via de analoge kpn-lijn. Ik ben dus op zoek naar een goede ADSL provider die deze ADSL modem/router ondersteund. Is er iemand die ZEKER weet welke ADSL provider deze sweex modem/router ondersteunt? Tiscali in ieder geval niet. Is er iemand die deze modem al wireless aan het draaien heeft met ADSL?

Mijn dank is groot voor degenen die mij informatie kunnen verschaffen

Verwijderd

Ik verplaats 'm even naar Internet & Telefonie en doe een kleine titelwijziging :)

Verwijderd

als je nou gewoon je handleiding pakt en eens even opzoekt welke protcollen dat ding zoal ondersteunt? mxstream werkt geloof ik met PPPoA, maar ook dat is op te zoeken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de handleiding geprobeerd maar dat werkt niet bij tiscalli. Alle forums die ik bezocht heb bevestigen alleen maar dat deze modem/router niet met tiscalli werkt. Ik heb geen zin aan nog meer ellende. Ik ben dus erg benieuwd met welke provider deze wel goed werkt. Dus als iemand mij wat zekerheid kan geven ben ik al een stuk verder. Ik dacht aan kpn direct of wanado go, maar niemand weet of dat werkt..