Toon posts:

harddisk loopt vol

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn harddisk loopt als maar vol zodra ik iets verwijder duurt het een paar minuten en mijn harddisk is weer vol alle ruimte gaat naar c:\windows deze is nu 6 gb maar als ik in de windows map kijk en daar alle bestanden selecteer + verborgen bestanden heb ik maar 1gb

iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? en hoe ik hier van af kom zonder te formateren (administratie pc)

gr Raymond

Verwijderd

Zal Offline Files of System Restore zijn. Zet beiden eens uit.

Hier is trouwens gigantisch veel over te vinden door te [search=harddisk vol].

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :Y)

Je bent niet bepaald de eerste die dit vraag: loop de hits in de GoT-search even door :)

Verder, je geeft het zelf al aan door het in Beveiliging & Virussen te plaatsen: je vermoedt een virus oid. Check dus even een goede virusscanner (zie Beveiliging en Virussen - FAQ + SA FAQ: virussen & spyware )
Geef jezelf even toegang tot C:\System Volume Information - hele grote kans dat het daar verstopt zit, zoals je in oude topics kunt lezen.

edit: omdat dit al vaak is voorgekomen, is het topic gesloten. Als je er niet uit komt, open dan even een nieuw topic en geef aan hoe en wat niet lukt gegeven deze tips (offline folders en system restore). Succes :)

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 07-05-2004 15:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.