Nomen nescio
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
volgens mij was er destijds wel sprake van dat er wellicht een proef gedaan zou kunnen worden, echter toen bleek dat React die functies niet hadWe Are Borg schreef op 07 mei 2004 @ 15:26:
En voor de volledigheid: Private Messaging (dus geen Push Message) staat op de wishlist van react maar zal waarneer ingebouwd niet worden aangezet. Moet je maar eens wat topics in LA over opzoeken
Ik denk niet dat je ver komt met 'net send André'
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
net send EUROPE\Andre.S werkt hier wel?
chem is sinds 27/4 hier niet meer geweest? is ie ziek?
[ Voor 17% gewijzigd door André op 07-05-2004 15:43 ]
</slowchat>
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
[rml]ItSnows in "[ Personal Message]mogelijik?"[/rml]Erkens schreef op 07 mei 2004 @ 15:29:
[...]
volgens mij was er destijds wel sprake van dat er wellicht een proef gedaan zou kunnen worden, echter toen bleek dat React die functies niet had
Verder is het niet echt nodig dus... De mods/admin willen het niet door bovenstaande reden.. Het is dus wel beschikbaarVerwijderd schreef op 18 april 2003 @ 14:00:
The Watcher: is al aanwezig op het forum maar zal NIET aangezet worden. De animo om dat vrij te geven is er gewoonweg niet bij de moderators/admins.
Voorbeeld: verspreiden van/vragen naar warez krijgen we niet eens uit de normale replies op het forum laat staan als PMs ook nog eens vrij komen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nope. Het is niet beschikbaar; er is daarover laatst nog een discussies geweest in CA. Het is echter wel beschikbaar geweest maar omdat chem er nieuwe ideeën over heeft gekregen is het er weer uitgehaald. Het zal echter ooit (wanneer weet ik niet, iig niet in 1.9.3 AFAIK) weer terugkeren in een nieuwe vormouterspace schreef op 07 mei 2004 @ 15:55:
Verder is het niet echt nodig dus... De mods/admin willen het niet door bovenstaande reden.. Het is dus wel beschikbaar
/edit: [rml][ Featurerequest] Personal messages[/rml]Harm schreef op 07 mei 2004 @ 15:57:
[...]
Nope. Het is niet beschikbaar; er is daarover laatst nog een discussies geweest in LA.
laatst idd over gehad
Oh, ok..Het is echter wel beschikbaar geweest maar omdat chem er nieuwe ideeën over heeft gekregen is het er weer uitgehaald. Het zal echter ooit (wanneer weet ik niet, iig niet in 1.9.3 AFAIK) weer terugkeren in een nieuwe vorm.
Het hoeft er van mij niet in. Wat wil je gaan doen als 40000 actieve personen tegelijk gaan PM'en
Maar het is dus opzich een basic vraag
Harm, @ Spel- en tikfoutjes - deel 4
[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 07-05-2004 16:09 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit topic is gesloten.
![]()