lol, maar daar skiet ik weinig mee op.. stottert= in dit geval haperen
Verwijderd
ja, sorry, was erg flauw, alleen probs in Quake of ook in andere games? Misschien een keer het spel opnieuw installeren als je drivers en patches al hebt geprobeerd zou ik het anders niet weten
Of gewoon ff windows opnieuw installeren 
MzZl
MzZl
Verwijderd
Ik heb dit ook, maar dan met een TNT2 Ultra.
Nieuwste Creative drivers (based on 3.68 ofzo?).
Verder: P-III 500@620, 128 MB PC-100 7ns.
Loopt gemiddeld (in UT) 40-50 fps op 1024x768x32, met ALLES max (dus textures enzo en 3d-geluid en surround-sound).
Dan dropt hij naar 10 fps...heel ff als het druk is in een grote kamer.
Iemand ideeen?
Nieuwste Creative drivers (based on 3.68 ofzo?).
Verder: P-III 500@620, 128 MB PC-100 7ns.
Loopt gemiddeld (in UT) 40-50 fps op 1024x768x32, met ALLES max (dus textures enzo en 3d-geluid en surround-sound).
Dan dropt hij naar 10 fps...heel ff als het druk is in een grote kamer.
Iemand ideeen?
Verwijderd
Volgens mij heb je dat gewoon met elke PC/videokaart, dat als het druk is bij een 3D-game dat het spel even hapert...
Ik heb een Athlon 750 met een TNT2-ultra (ja, het geld was op.
) en alles draait perfect, maar als het druk is in een kamer met UT schokt ie ook eventjes...
Ik heb een Athlon 750 met een TNT2-ultra (ja, het geld was op.
Ja dat ie in UT schokt a la! maar gvd in Quake 1 !!! dat hoort echt niet! ik speel op me 21" monitor in 800x600 Q1 met een p500 + geforce!! dat moet normaal 200+ fps geven, en als het nu druk is dan stottert ie echt vet!! me amd k6-2 337 met voodoo 2 12mb sli en 64 mb ram gaat als een trein met q1 !!
Verwijderd
Waarschijnlijk zit in je quake1 dir iets van opengl32.dll
ofzo
deleten
dan ff de updates van opengl op www.3dfiles.com ff ophalen denk ik
en dan nog eens dat truki uithalen.
Omdat: Quake1 pakt de drivers die hem het dichtbijs liggen bv de q1 dir dus.
Als die er niet zjin pakt hij die van het systeem dus dat zou moeten lukken
Suc6
ofzo
deleten
dan ff de updates van opengl op www.3dfiles.com ff ophalen denk ik
en dan nog eens dat truki uithalen.
Omdat: Quake1 pakt de drivers die hem het dichtbijs liggen bv de q1 dir dus.
Als die er niet zjin pakt hij die van het systeem dus dat zou moeten lukken
Suc6
Volgens mij komt het gewoon van die update. Daar zal wel wat mee aan de hand zijn
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Stel de agp aperture size in als 32 of lager en probeer het dan ff weer m (in het bios)Op maandag 21 februari 2000 16:00 schreef collin het volgende:
sinds ik geupgrade hep van een TNT2 ultra naar een GeForce stottert quake bij mij als een idioot, voornamelijk als het druk is in een level..!!! met verschillende drivers, nieuste patches.. het ligt niet aan de fps (PII@504+128SDRAM), maar er is iets anders aan de hand.. heeft iemand ook dit probleem gehad, en zo ja: wat heppie er aan gedaan?
idd, rename/delete alle opengl32.dll en 3dfx.dll files eens in je quake dir, dan zou ie het goen moeten doen, nu gebruike waarchijnlijk nog je instellingen van je voodoo.
succes, en q1 RULEZ!
succes, en q1 RULEZ!
Verwijderd
q1 rulezOp zaterdag 08 september 2001 21:56 schreef Horus het volgende:
idd, rename/delete alle opengl32.dll en 3dfx.dll files eens in je quake dir, dan zou ie het goen moeten doen, nu gebruike waarchijnlijk nog je instellingen van je voodoo.
succes, en q1 RULEZ!
speel je nu GLQWCL of gewoon QWCL ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Pagina: 1