Op dit forum gebruik ik de nickname 'elnino', maar helaas was bij het registreren op de frontpage deze nick al in gebruik en heb ik een andere nickname moeten kiezen, namelijk 'EL niño'. Aangezien ik het zelf wel handig vind om op zowel de frontpage als op het forum dezelfde nickname te kunnen gebruiken (in verband met de herkenbaarheid), vraag ik jullie of het mogelijk is 'EL niño' op de frontpage te veranderen in 'elnino'.
Mijn gebruikergegevens:
De gebruiker die nu mijn gewenste nickname heeft, heeft als ID 8817. Voorzover ik in zijn profiel kan zien is hij tamelijk inactief de laatste tijd, het aantal reacties, zijn karma en tweakotine staan allen op nul. (De vier pageviews op zijn Gallery zijn de vier keren dat ik jaloers zijn Gallery-pagina heb bezocht
)
In ieder geval bij voorbaat dank en keep up the good work!
Mijn gebruikergegevens:
| Huidige nickname: | EL niño |
| Gewenste nieuwe nickname: | elnino |
| Tweakers.net ID: | 40119 |
De gebruiker die nu mijn gewenste nickname heeft, heeft als ID 8817. Voorzover ik in zijn profiel kan zien is hij tamelijk inactief de laatste tijd, het aantal reacties, zijn karma en tweakotine staan allen op nul. (De vier pageviews op zijn Gallery zijn de vier keren dat ik jaloers zijn Gallery-pagina heb bezocht
In ieder geval bij voorbaat dank en keep up the good work!