Ik heb het probleem dat de cpu-usage na een schone windows xp (NL met SP1) instalatie continu 40-60% is.
Er zijn alleen wat programma'tjes geinstalleerd (msn 6.2, du-meter, steam, adaware, winamp, kazaa lite, bittorent en power dvd)
Het enige wat aan het begin opstart is dumeter en msn 6.2.
De cpu-usage blijft rond de 40-60% hangen, en ik zie geen programma in taskmanager dat hier verantwoordelijk voor is. Ook als ik alle niet windows processen afsluit is de cpu usage nog 40-60%.
De search heb ik gebruikt, en daar kwam ik op de detonator drivers die wel eens de oorzaak kunnen zijn. Deze heb ik gede-installeerd, helaas zonder resultaat.
Hier het systeem waar het om gaat:
Msi kt133a moederboard (turbo2)
AMD XP 1600+
256 mb geheugen
40 gb maxtor hdd
Onboard sound
Realtek netwerkkaartje
Drivers die ik heb geinstalleerd:
Laatste via hyperion drivers
Detonator drivers (56.72 whql)
De laatste windows updates en dx 9b
Een virusscanner en adaware vinden ook niets...
Er zijn alleen wat programma'tjes geinstalleerd (msn 6.2, du-meter, steam, adaware, winamp, kazaa lite, bittorent en power dvd)
Het enige wat aan het begin opstart is dumeter en msn 6.2.
De cpu-usage blijft rond de 40-60% hangen, en ik zie geen programma in taskmanager dat hier verantwoordelijk voor is. Ook als ik alle niet windows processen afsluit is de cpu usage nog 40-60%.
De search heb ik gebruikt, en daar kwam ik op de detonator drivers die wel eens de oorzaak kunnen zijn. Deze heb ik gede-installeerd, helaas zonder resultaat.
Hier het systeem waar het om gaat:
Msi kt133a moederboard (turbo2)
AMD XP 1600+
256 mb geheugen
40 gb maxtor hdd
Onboard sound
Realtek netwerkkaartje
Drivers die ik heb geinstalleerd:
Laatste via hyperion drivers
Detonator drivers (56.72 whql)
De laatste windows updates en dx 9b
Een virusscanner en adaware vinden ook niets...