Waarom is mijn topic dichtgegooid?

Pagina: 1
Acties:

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90985

Zou graag een betere redenen willen horen dan 'boeiend'.

Het is een serieus onderwerp. ICQ is niet goed inelkaar gezet, en dat probeer ik duidelijk te maken.

De Lite Mods daaro houden hun eigen topics wel open, maar gooien die van andere gelijk dicht als ze het niet aan staat, wordt er wel een beetje op hun gelet, of zijn die titels gewoon weggegeven aan de eerste die zich aanbood???

HHMM, gooi dan het of topic forum dicht, want de grens is nu echt niet duidelijk, de Adjes hebben hun eigen drempels, vind het maar vaag.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Wat hebben ze moeten doen om Lite Mod te worden, het antowwrd geven op de vraag hoeveel 1 + 1 is?

Vind de beweegredenen die opgegeven worden vaag, dat HlpDsK het nou niet echt boeiend vind, neemt nog steeds niet weg dat ICQ slecht in elkaar zit, en dat je dit niet hebt met MSN.

HlpDsK, heeft ook topic in het onziforum aangemaakt waarop je het zelfde kon zeggen wat hij als redenen opgeef in mijn thread.

Graag uitleg?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
HlpDsK, antwoord wel in deze thread:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90860

Vraag me af of er de slectiecriteria een beetje erg scheef zijn.

De topic die de Lite-mod aanstaan laten ze open staan.(reactie van HlpDsK: ROTFL)

Hoe hebben jullie mensen geselecteerd voor die functie?????

Met zulke redenen kan ik ook wel Lite-mod worden, zonder goeie onderbouwing topics dichtgooien, gewoon wat niet boeiend is dicht gooien, en wat wel leuk is met ROFL beantwoorden :(

Frank Guthrie

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Vaag

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Was losstaande opmerking.
Dus geen discussie punt alleen maar dat jij het een waardeloos pakket vond.
En dat boeit mensen dus idd niet.
Moet hierin HlpDsK dus gelijk geven.

Klik op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif en je kunt je tekst editten, staat wat netter.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 22:28 schreef HBM het volgende:
Was losstaande opmerking.
Dus geen discussie punt alleen maar dat jij

Klik op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif en je kunt je tekst editten, staat wat netter.
Ja en daar kan dus een discussie over onstaan, maar dat zien jullie blijkbaar niet.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Meeen, ongeduldig ventje .. je hebt me in je ICQ-lijst staan hoor.

Ik heb 'm gesloten omdat het verder niet van nut is voor iemand anders. Als je ICQ niet leuk vindt moet je het niet gebruiken. Het is nog altijd Beta.

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 22:16 schreef FrankGuthrie het volgende:
Wat hebben ze moeten doen om Lite Mod te worden, het antowwrd geven op de vraag hoeveel 1 + 1 is?

Vind de beweegredenen die opgegeven worden vaag, dat HlpDsK het nou niet echt boeiend vind, neemt nog steeds niet weg dat ICQ slecht in elkaar zit, en dat je dit niet hebt met MSN.

HlpDsK, heeft ook topic in het onziforum aangemaakt waarop je het zelfde kon zeggen wat hij als redenen opgeef in mijn thread.

Graag uitleg?
Je zegt het zelf al .. in het onzinforum. En dat is er niet meer. Het OTF biedt geen plaats voor dit soort topics.

En nogmaals : ICQ IS BETA. Nog maar net geen Alpha meer. Beta = niet Final, dus dan ook niet zeuren als het misgaat. Daar is het beta voor!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 22:42 schreef HlpDsK het volgende:
Meeen, ongeduldig ventje .. je hebt me in je ICQ-lijst staan hoor.

Ik heb 'm gesloten omdat het verder niet van nut is voor iemand anders. Als je ICQ niet leuk vindt moet je het niet gebruiken. Het is nog altijd Beta.
Dat is het probleem juist ICQ kan niet opgestart worden, die crasht namelijk de heletijd :(:(:(:(:(:(

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
De Aplpha versie vertoon ook dergelijke kuren!, dus dit is niet alleen bij de Beta versies zo.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 22:44 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
De Aplpha versie vertoon ook dergelijke kuren!, dus dit is niet alleen bij de Beta versies zo.
Ben je nou echt zo slechthorend? |:(

Het is nog geen final code. Er zitten dus nog fouten in. Alpha is nog erger. Zeur niet zo zeg ..

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 06:22
Hmmzzz....... als ik ergens een probleem mee heb zou ik die ook graag posten om op reacties te wachten, ZONDER dat dat topic gesloten wordt omdat een (lite)-modje dit voor anderen niet interessant vindt.... mijn mening is dat alle Tweakers voor zichzelf beslissen of het niet interessant is.... niet interessant = geen reacties... hebbik wel eens vaker gezien op oninteressante Topics van iemand....

Dus deze keer sta ik grotendeels aan de kant van Frank Guthrie

Maar Frank, maybe dit in ander forum posten?

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 22:55 schreef Knightwolf het volgende:
Hmmzzz....... als ik ergens een probleem mee heb zou ik die ook graag posten om op reacties te wachten, ZONDER dat dat topic gesloten wordt omdat een (lite)-modje dit voor anderen niet interessant vindt.... mijn mening is dat alle Tweakers voor zichzelf beslissen of het niet interessant is.... niet interessant = geen reacties... hebbik wel eens vaker gezien op oninteressante Topics van iemand....

Dus deze keer sta ik grotendeels aan de kant van Frank Guthrie

Maar Frank, maybe dit in ander forum posten?
Mag je vinden. Maar op het OTF is geen ruimte voor dit soort topics. Het is niet van enig nut voor iemand anders.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Software algemeen is voor software problemen,
het werd geplaatst in OTF, niet met een vraag over hoe en waarom, alleen dat hij het een dom pakket vond.
Niets nada noppes over oplossing o.i.d.

Dus

• Knightwolf
  • Laatst online: 18-02 06:22
Op dinsdag 19 december 2000 23:00 schreef HBM het volgende:
het werd geplaatst in OTF, niet met een vraag over hoe en waarom, alleen dat hij het een dom pakket vond.

Dus
Yep... daar moet ik jou gelijk in geven ;)

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 23:00 schreef HBM het volgende:

Dus
Precies. En vandaar.

Verwijderd

je kunt een heel interessante discussie over het onderwerp van Frankguthrie voeren, dat het niet van enig nut voor anderen is is een onzin opmerking.

1. Ik ben jariiiigggg!!!!!
2. Werkdag van de Tweaker...
3. Wat voor oude auto vind een tweaker leuk
4. Wie brengt nog meer 'Winter' ten gehore?

wat is het nu hiervan dan?

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 23:04 schreef Paz het volgende:
je kunt een heel interessante discussie over het onderwerp van Frankguthrie voeren, dat het niet van enig nut voor anderen is is een onzin opmerking.

1. Ik ben jariiiigggg!!!!!
2. Werkdag van de Tweaker...
3. Wat voor oude auto vind een tweaker leuk
4. Wie brengt nog meer 'Winter' ten gehore?

wat is het nu hiervan dan?
Mogen van mij ook allemaal dicht.

Verwijderd

wat let je? op het moment dat je dat niet doet krijg je de schijn van 'selectief closen' tegen je. Maak het je zelf dan niet te moeilijk.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 23:06 schreef HlpDsK het volgende:

[..]
Mogen van mij ook allemaal dicht.
Waarom gooi je die dan niet dicht :?:?:?:?:?, dat mag jij toch?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 23:09 schreef Paz het volgende:
wat let je? op het moment dat je dat niet doet krijg je de schijn van 'selectief closen' tegen je. Maak het je zelf dan niet te moeilijk.
Zelfde gedachten.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Zijn anders topics waar een reactie op gevraagd wordt, vind ze ook niet bijster, maar daarom hoeven ze dus nog niet dicht.
Had er alleen loze kreten gekomen waren ze ook dicht gegaan.

Daar is OTF voor, vragen van tweakers voor tweakers over algemene zaken.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Zo te zien zijn ze inderdaad selectief, want de rest blijft wel open, en waar blijft het antwoord nu???????

en over mijn onderwerp, het was niet zozeer een probleem, en vond ik het niet erg gepast in het software forum, ik wou een discussie opstarten/voeren, over waarom ik ICQ nooit gebruik. Dit deed ik dan maar ook in het Off topic forum, en dan wordt het zomaar gesloten :?:?:?:?:?:?.

Waarom wordt ik ben jarig dan niet gesloten.

Nu wordt er geen antwoord gegeven, volgens mij heb ik gewoon gelijk, en kan er dan niet terug gepraat worden.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 23:14 schreef HBM het volgende:

Daar is OTF voor, vragen van tweakers voor tweakers over algemene zaken.
Vragen: Ik ben jarig, jajaja dan heb je toch een lees probleem denk ik.

- wie is de bets admin??????
- Smilietopic, jajaja

Russian Blue Neji
Kate Bush

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30

GaMeOvEr

Is een hork.

Frank, maak je niet zo druk joh... Ze kunnen ook niet alles tegelijk...

Aannames zijn fataal.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Kijk, dit krijg ik als ik ICQ soms afsluit, erg irritant :

<shermafdruk>

MSN sluit altijd goed af, zonder te crashen, of m'n beeld op te f*kk*n. Dit is de laatste keer dat ICQ vrijwillig heeft opengestaan.
Waar is hier enig discussie mogelijk dan, vrij platte mededeling niks meer en niets minder.
Geen vraag, geen open punt alleen, baf hier kunnen jullie het mee doen.

Zo dit is iig het laatste wat ik er nog op zeg.

Verwijderd

frank maakt zich niet druk... hij wil alleen wanhopig hlpdsk voorbij gaan in het aantal posts :Y)

Verwijderd

Dat zou ook nog eens kunnen. Niet dat dat me boeit. Toen ik 2 weken geledne een week ziek was was ie er ook al voorbij.

Frank, neem een valiumpje. Relext man.

En ja, modden is mensenwerk. En dat gaat dus niet volgens een keiharde methode. Iedereen is anders, en iedereen heeft een andere tolerantie en benedengrens .. dus je zult nog wel vaker op je pik getrapt worden vrees ik.

So be it.

Verwijderd

LOL ;)

dit leidt nergens meer toe. Sorry, Frank wederom tijd voor een slohoooootje... :Y)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Op dinsdag 19 december 2000 23:28 schreef HBM het volgende:

[..]
Waar is hier enig discussie mogelijk dan, vrij platte mededeling niks meer en niets minder.
Geen vraag, geen open punt alleen, baf hier kunnen jullie het mee doen.

Er kan dan toch gereageerd worden, met tegenargumenten, maar nee, zelf daar wordt geen tijd voor gegund.

Zo dit is iig het laatste wat ik er nog op zeg.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Eej Frank, dat zie ik je nou wel vaker doen : quoten zonder zelf tekst toe te voegen. WTF is daar het nut van? Snap ik niet hoor. Postje scoren? Of gewoon elke keer vergeten tekst toe te voegen?? :?

Verwijderd

Umm ik stel voor dat Hlpdsk en Frank G allebei VERPLICHT 1 uur op http://www.un.org/english/ gaan rond surfen om te bedaaren ;)

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 04:49 schreef BAZZA het volgende:
Umm ik stel voor dat Hlpdsk en Frank G allebei VERPLICHT 1 uur op http://www.un.org/english/ gaan rond surfen om te bedaaren ;)
OORLOG! :P

Verwijderd

Hlpdsk: als frankie een post quote dan heeft'ie de neiging om zijn commentaar op die quote IN de quote te schrijven. kijk nog maar eens goed ;)

• digifun
  • Niet online

digifun

De detonator drivers zijn ook nog altijd beta , hoeveel topics gaan daar wel niet over.
Uit zo'n topic kan best goede info komen. Misschien dat het in het verkeerde forum staat , maar een hoop hier genoemde argumenten zijn irrelevant.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Over het algemeen hou ik mij ver van deze zaken, maar in dit geval moet ik Frank toch ook gelijk geven, en begrijp best wel waarom ie hier over doorgaat......
Het sluiten lijkt allemaal erg selectief, en moet eerlijk zgeen, terwijl ik het eens met met aanstellen van de light-mods, dat ze zich proberen te bewijzen t.o.v ?
En daarom selectief, veel topics sluiten.
Pagina: 1