Toon posts:

[winxp] fout tijden laden EGDHTML_1027.dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op een pc die in een netwerk is opgenomen verschijnt bij binnenkomst van windows (net na het inloggen) een foutmelding van Rundll: "fout tijdens laden EGDHTML_1027.dll, kan module niet vinden. Het vreemde is dat deze melding alleen verschijnt bij 1 bepaalde user en niet niet bij anderen op het zelfde systeem.
Over deze melding is heel weinig te vinden op het net en een oplossing al helemaal niet. Weet iemand hoe deze ontstaan is en nog beter hoe dit verholpen kan worden.

Groet Robbie

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 17:41

megaleo

Special member

Heb je pas een programma verwijderd?
Kan natuurlijk ook iemand anders zijn geweest die dat heeft gedaan.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post even je hijackthis logfile ([google=hijackthis] - vermoedelijk is er een bepaald programma niet optimaal ge-deinstalleerd :)

Verwijderd

Het zou mss evnt ook spyware kunnen zijn.. Ik zou als ik jou was zoeken naar die dll in regedit, waaarschijnlijk staat die daar bij run nog vermeld (bij die gebruiker). Als je die key weghaalt (wel cker weten dat het nix belanrijks is) zou je er geen last meer van moeten hebben.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 07 mei 2004 @ 14:06:
Post even je hijackthis logfile ([google=hijackthis] - vermoedelijk is er een bepaald programma niet optimaal ge-deinstalleerd :)
het is niet mijn eigen systeem, dus kan het nu niet direct controleren. Ik zal de aangedragen opties proberen. Voor zover bedankt.