system specs: intel pentium 133mhz 256k cache
Intel Coperation tc430hx motherboard versie 1.00.07.DH0
onboard videokaart + onboard sound
paar gig grootte harddisck(weet niet precies hoeveel)
Verder geen plug & play apparaten eraan, behalve de printer
Nu is het geval dat win98 niet verder boot. Het overnieuw installeren van win98 zit er niet in, omdat er hele belangrijke gegevens opstaan van de boekhouding. Je raad het al, geen externe backups gemaakt. Alle backups staan op de harde schijf.
Als je m opstart detecteerd hij alles. Dit gaat goed. Dan springt hij naar het volgende scherm. Hij geeft dan aan OS load in progress... met 1 piep. Zoals normaal.
Dan geeft hij aan: `Insert bootable media in the appropriate drive´
Dit heb ik gedaan maar dan kom ik in DOS. Het enigste wat ik wil bereiken dat ik die backups ergens kan opslaan. (op floppy´s)
Intel Coperation tc430hx motherboard versie 1.00.07.DH0
onboard videokaart + onboard sound
paar gig grootte harddisck(weet niet precies hoeveel)
Verder geen plug & play apparaten eraan, behalve de printer
Nu is het geval dat win98 niet verder boot. Het overnieuw installeren van win98 zit er niet in, omdat er hele belangrijke gegevens opstaan van de boekhouding. Je raad het al, geen externe backups gemaakt. Alle backups staan op de harde schijf.
Als je m opstart detecteerd hij alles. Dit gaat goed. Dan springt hij naar het volgende scherm. Hij geeft dan aan OS load in progress... met 1 piep. Zoals normaal.
Dan geeft hij aan: `Insert bootable media in the appropriate drive´
Dit heb ik gedaan maar dan kom ik in DOS. Het enigste wat ik wil bereiken dat ik die backups ergens kan opslaan. (op floppy´s)