Apple 21inch multiscan monitor specs?

Pagina: 1
Acties:

• ultimasnake
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 08:36
Ik heb zojuist een 21'' multiscan monitor gewonnen op een bedrijfartikelen veilings site..... voor maar 60 piekies (niet slecht he :P)....

maar nu kan ik alleen niet echt veeel specs vinden ,ik wil graag dingen weten als max resolutie maar nog belangrijker de aansluiting, is deze namelijk wel gewoon VGA? of moet ik een converter kopen..

hier een afbeelding ervan...

http://www.inventarisveiling.nl/images/161/4457.jpg

heb al gegoogled maar kwam alleen sony multiscan tegen (mischien zelfde maar ander logo?) en got bracht me ook niet veel duidelijkheid :P

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50
Die hebben wij hier op de zaak ook staan, maar dan met een NEC logo'tje er op.
Log ding dat niet verder dan 1280*1024 wil. Ik wil je pret niet bederven hoor, misschien is die Apple versie wel anders...

Ik zal zo eens naar beneden lopen om het typenummer te zoeken :)

Punctuality is the politeness of kings

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij heeft hij op de monitor zelf een VGA-aansluiting, maar misschien dat aan de andere kant van de kabel een afwijkende DB-15 (d8 ik) aansluiting zit. Daar zijn gewoon convertortjes voor te krijgen (is namelijk wel gewoon VGA signaal).

Voor specs zul je denk ik toch een typenummer moeten hebben.

• ultimasnake
Hoger dan 1280x1024 is toch niet persee een must voor mij , het is meer dat mijn 17'' van nu op zijn laaste pootjes rust en als student ik niet SUPER veel geld heb voor een ander duur ding :)....

zelf zit ik meestal op 1024 maar 1280 is super fijn :)

type nummer heb ik niet...... alleen plaatje wel :P

maar dreamscape heeft ie wel een vga plug? ;)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De NEC versie zal ongetwijfeld een VGA plug hebben :) Maar de meeste Apple monitoren hebben gewoon een plug achterop, dus je kunt er makkelijk een normale VGA kabel aanhangen.

1280 op een 21" is helemaal niet gek trouwens. Ik heb hier een 21" van Silicon Graphics, maar mijn videokaart geeft te wazig beeld op 1600 (zonder BNC kabel), dus daarom draai ik maar 1280. Desktop ruimte genoeg :)

• ultimasnake
juist dus zo een losse stekker, das wel cool ja.. heb ik alleen niet thuis :( dus wordt na kopen pas halen en dus dagje w88 :(.... ach voor 60 euro he :) super toch _/-\o_

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:50
Herstel. Het is geen NEC, maar Radius.

En hij heeft een MAC en PC aansluiting, met een vga kabel er bij met aan de ene kant een pc-plug en aan de andere kant een mac-plug. Kabel omdraaien en hij is geschikt voor de andere aansluiting.

Hopelijk zit die kabel er dus nog bij, want je moet dus een male-male vga kabel hebben.

Het ding wat hier staat is de Radius Intellicolor display /20e, model 0461. Specs:
http://www.griffintechnol...ive/monitors/Radiu29.html

Zo te zien moet hij wel hoger kunnen dan 1280, dus misschien is die machine waar hij hier op aangesloten is niet in orde...

Punctuality is the politeness of kings

• ultimasnake
thanks voor dat antwoord....... das wel een mooi systeem dat kabel gebeuren :D
Pagina: 1