Verwijderd

Topicstarter
Als iemand nog mooie foto's (gemaakt met de M1000) beschikbaar wil stellen voor de startpost, mag je ze mailen naar het adres in mijn profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister X. Het enige wat kpn er op heeft gezet aan logo's is een mogelijke keuze voor het startscherm, plus nog een aantal extra startschermen. Dat KPN-logo kun je dus zo onderdrukken. Daarnaast staan er veel internetsites, speciaal voor pda als in, die je overigens ook zo weer kunt verwijderen. Dus als je wilt heb je van KPN geen last, maar je hebt wel de laatste ROM-versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik heb de laaste al :) 1.72. Ik heb een m1000 (orange). Daar is niks meer van te zien (kwa software dan, opstart logo enzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Geckoo schreef op 25 augustus 2004 @ 08:59:
idd ik wil idd graag landscape werken.
is het sowieso mogelijk om met deze serial van windows em up te graden ofzo?
er is een tool voor, maar die werkt alleen op mobile 2002 (heb getest op 2003, resulteerde in een crash+hard reset :)).

Voor de rest is dat landscape mode wat er aan komt hardware matig, dus er zal geen microsoft patch voor komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Hij begint al aardig goedkoop te worden bij Orange.
Maar toch nog een vraag, stel dat je hem gekocht hebt bij Orange en je contract is afgelopen, kun je dan al die functies van orange er af halen en/of kun je er bv een kaart van vodafone enz in doen dan?

Verwijderd

Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om er een andere SIM in te zetten? De bijgeleverde SIM is best leuk, maar ik heb een ander abbo van Orange en dat wil ik eigenlijk in mijn m1000 proppen. Oftewel; kan die SIM-lock vrij worden?

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 14:43:
Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om er een andere SIM in te zetten? De bijgeleverde SIM is best leuk, maar ik heb een ander abbo van Orange en dat wil ik eigenlijk in mijn m1000 proppen. Oftewel; kan die SIM-lock vrij worden?
Op de site/forum van XDA Developers zit een draad over een tooltje, moet wel ff reggen om te dowen.
LINK

Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 14:43:
Orange is Orange. Daar hoef je de simlock niet voor te verwijderen en dus niet je garantie te verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:20:
[...]

Orange is Orange. Daar hoef je de simlock niet voor te verwijderen en dus niet je garantie te verspelen.
Hoezo, nergens over nadenken... |:( 8)7
Het werkt inderdaad...

Goed, volgende vraagje: een kennis van mij heeft nog een licentie van TomTom liggen, nadat hij zijn werk-PDA heeft moeten inleveren tijdens de bezuinigingen. Kan ik deze TomTom gewoon overkopen van hem en installeren op mijn m1000? Zo ja, wijst zich dat allemaal vanzelf, of moet ik allerlei rare stappen/hacks ondernemen?

Heeft iemand nog tips voor welke GPS-receiver ik aan kan schaffen voor een redelijk prijs?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan deze simlock vrijgemaak worden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:26:
kan deze simlock vrijgemaak worden...?
BadBoy18 schreef op 18 september 2004 @ 16:11:
[...]

Op de site/forum van XDA Developers zit een draad over een tooltje, moet wel ff reggen om te dowen.
LINK
graag gedaan

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Heb net een M1000 besteld... :) Helaas dat er weer een nieuwe aan komt (M2000) :|

Maar wel fijn dat er zoveel mensen zo tevreden over zijn... ;)

De prijzen zijn trouwens weer wat lager geworden. Een jaartje 60 euri is 219 en een jaartje 80 is 204 euri... :D

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Dagg
artharpe schreef op 24 juni 2004 @ 08:54:
[...]

Weet iemand of het Orange logo ook met een suikerklontje weg te halen is zoals bij de SE T610 het geval was.
Leg mij even uit dan hoe je dat hebt gedaan?
suiker oplossen in water ofzo? Suikerklontje over logo heen vrijven?

En wat die M2000 betreft, ik vind hem er niet mooier op geworden met dat uitschuifbare toetsenbord, ik ga dan toch maar voor de M1000, is denk wel goed genoeg.

[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 23-09-2004 07:23 ]

• Dagg
Mister_X schreef op 03 september 2004 @ 21:29:
[...]

er is een tool voor, maar die werkt alleen op mobile 2002 (heb getest op 2003, resulteerde in een crash+hard reset :)).

Voor de rest is dat landscape mode wat er aan komt hardware matig, dus er zal geen microsoft patch voor komen
Das niet helemaal waar. Met Windows mobile 2003 2e edition kun je het namelijk wel, dus moet je aan 2e edition zien te komen.
Denk wel dat ik dan even ga zoeken.

Is er overigens al iemand die een 1GB kaart in z'n M1000 heeft gestopt? zou namelijk willen weten of hij er iid trager door wordt.

edit I:
Er zijn overigens fabrikanten van PDA's die hun klanten/gebruikers gratis, zo dan niet tegen betaling, hun PDA kunnen laten upgraden naar 2e edition.

ZDNet.nl
hier wat info over 2e edition

Als je geluk hebt kun je hem een keer flashen, mocht er een flash-rom uitkomen of iets dergelijks.
Het kan blijkbaar ook met de Motorola MPx200 Smartphone

edit II:
Als je die nieuwe rom update installeerd ben je alle menu's van Orange kwijt. Mis je dan niks? of zijn het bij wijze van alleen maar nutteloze dingen die er op staan van orange? Voor je internet acces ed kun je bij de orange site wat downen zodat je nog steeds op orange world kunt komen ed.

[ Voor 65% gewijzigd door Dagg op 23-09-2004 07:19 ]

Verwijderd

Even een paar dingetjes:

1) Ik heb een Dane-Elec 512Mb kaart; echt snel vind ik 'm niet. 100Mb MP3 van PC naar M1000 duurt ongeveer 8 minuten. Klopt dat??

2) De standaard-skins zijn boring; iemand sites met freeware skins/backgrounds of tutorials?

3) Welke apparatuur heb ik nodig om TomTom te kunnen gebruiken via GPS? En tegen welke prijs kijk ik ongeveer aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 20:48:
Even een paar dingetjes:

1) Ik heb een Dane-Elec 512Mb kaart; echt snel vind ik 'm niet. 100Mb MP3 van PC naar M1000 duurt ongeveer 8 minuten. Klopt dat??

2) De standaard-skins zijn boring; iemand sites met freeware skins/backgrounds of tutorials?

3) Welke apparatuur heb ik nodig om TomTom te kunnen gebruiken via GPS? En tegen welke prijs kijk ik ongeveer aan?
(1) Klopt wel, als ik het uitreken kom ik op circa 1,7 MBit/s hetgeen een normale schrijfsnelheid is voor een normale (dus geen XS, 45X, 60X of 66X) SD-kaart. E.e.a. ligt ook nog aan hoe je je SD-kaart volschrijft; ik neem aan via je USB2-cradle, maar je hebt natuurlijk ook nog de langzamere USB1, BT en IR verbindingen. Als je je kaart z.s.m. wilt schrijven/lezen dan moet je een cardreader kopen, veel sneller dan de M1000 zelf.

(2) Boeie. :+ B.v. www.pocketthemes.com heeft 92880 themes in de aanbieding. Zit vast wel iets bij! Volgens mij is dit freeware, maar zoek anders gewoon naar PocketPC of MDA/XDA/PDA themes.

(3) Ikzelf heb een TomTom3-pakket bij m'n M1000 gekocht, met daarin de CD-ROM, de GPS-ontvanger (wired), de 12V-aansluiting voor in de sigarettenaansteker en een houder met zuignap voor aan de voorruit. Meerpijs was dacht ik EUR 200,- en als ik e.e.a. los zou hebben gekocht zou ik EUR 300,- kwijt zijn geweest.

Wat ik over de SD-kaart nog wil weten: als de kaart in je M1000 zit, draait ie dan wel even snel als daarvoor? Dus "vertraagd" de M1000 niet door de SD-card? En what about batterijduur? Is je batterij merkbaar sneller leeg met SD-card dan zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Iemand toevallig Windows Mobile 2003 Second Edition Pocet PC kunnen bemachtigen voor de Qtek 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Had een mailtje gestuurd naar Qtek zelf over het upgraden van de Qtek 2020 naar Windows Mobile 2003 SE.

DIt was hun antwoord:
Hi,
Thank you for contacting us.
We represent the Swedish market only.
Please contact your reseller to get support on your device.
Best Regards
Daniel
Jammer want bij Orange krijg ik ze niet te pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Er is een nieuwe qtek rom, hoewel nieuw, iemand heeft de beste roms (radio, ms, extrom) bijelkaar gegooit :)

http://forum.xda-develope...light=ruu1729%2A&start=25

Hier te downloaden...

Het bestand uitpakken en de losse bestandjes in een mapje plaatsen, daarna met dit http://wiki.xda-developers.com/uploads/ER2003Edit_1_2_20.msi tooltje alle 3 de rom files 1 voor 1 openen, hier zijn de checksums:
ms_.nbf: 0x20040305
nk.nbf: 0x20040304
radio_.nbf 0x20040306
en dan even de provider veranderen naar orange (kleine letters).

ram dan op dit bestandje HimaUpgradeUt.exe en whalla, ik ben nu nog bezig met updaten maar het schijnt een leuke rom te zijn :) Ik las wel dat je een t-mobile opstart scherm krijg, maarja, so be it :) (is aan te passen, is ergens een qtek editor voor waarmee je de bootimage kan veranderen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 19:07
Hmmz dat ding is nog helemaal niet zo goedkoop als jullie zeggen :?

Als ik mijn abonnement verleng "Orange Free €40,-" bij de Orange shop in Leiden betaal ik voor:
1 Jaar: €294,-
2 Jaar: €175,-
Dit is zonder de TomTom bundel. Waar hebben jullie die M1000 zo goedkoop vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen schommelen nogal bij Orange. Zo heb ik dat ding voor maar 160,- aangeschaft icm orange free 30 voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 14:58:
De prijzen schommelen nogal bij Orange. Zo heb ik dat ding voor maar 160,- aangeschaft icm orange free 30 voor 2 jaar.
Heb je voor de free 30 altijd een dure bundel gehad... of bel je altijd extreem meer dan dat je abbo is :?

Vind het wel bizar dat ik op een free 40 zit en dan nog meer moet betalen. En ben toch al vrij lang een klant bij orange :7

En anders zal ik denk maar moeten wachten totdat de M2000 uitkomt zodat de M1000 flink in prijs kan dalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Oesie schreef op 02 november 2004 @ 09:23:
[...]

blablabla

En anders zal ik denk maar moeten wachten totdat de M2000 uitkomt zodat de M1000 flink in prijs kan dalen :P
Kijk, zelfde gedachte gang :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Dagg schreef op 02 november 2004 @ 11:13:
[...]

Kijk, zelfde gedachte gang :P ;)
Hetzelfde gehad met de SPV Canary ofterwijl de E100. Had hem nog niet zo lang en toen kwam de E200 uit 8)7.

Mijn abbo loopt in december af... dus ik denk dat ik hem voor 1 maand stilzwijgend laat doorlopen.. en in Januarie een abbo verlenging neem. Als die M2000 idd nog dit jaar uit komt.

En het blijft kut, wil je de nieuwste gadgets dat moet je gewoon dik betalen :( maar ik wil zo graag een pda. Heb ik weer is een agenda want die op de spv werkt toch niet ideaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Oesie schreef op 04 november 2004 @ 11:15:
[...]
bla
Als die M2000 idd nog dit jaar uit komt.
bla
Hij schijnt bij T-mobile schijnt de Qtek 9090 al leverbaar te zijn (daar dus MDAII genaamd)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gsmstunts.nl/ heeft de MDA Compact en MDA3! Is dat niet wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben sinds een aantal dagen in het gelukkige bezit van een M1000 :)
Nu ben ik ook al een aantal dagen bezig met het opzetten van een bluetooth verbinding met mijn PC, maar dit wil niet helemaal lukken.

Een aantal posts terug kwam ik deze site tegen: http://home.comcast.net/~spam-target/activesyncz.html.
Ik heb die drivers geinstalleerd en alles ingesteld zoals daar staat beschreven, maar helaas wil het niet lukken.
Als ik een nieuwe bluetooth connection wil maken zegt de M1000 "Select a bonded Bluetooth phone to use as u dialup modem.....", maar volgens mij zit ik dan al verkeerd..

Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat heel fijn zijn, mijn msn/email is p.schoep@planet.nl maar je kunt het natuurlijk ook hier posten zodat anderen er ook nog wat aan hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er probeerde iemand mij toe te voegen op msn, maar helaas zat mijn lijst vol.. heb nu weer 50 mensen in de lijst, dus zou diegene het nog een keer kunnen proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, het is me nog steeds niet gelukt...
heb mijn PC en de Pocket PC verschillende keren geformatteerd maar het wil maar niet lukken.
Is er iemand op dit forum die mij hiermee kan helpen, ik heb er geld voor over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ scoopbles:

1: maak eerst een verbinding met pocket via de cradle en zorg dat je een partnership hebt.
2: stel nu op je pc in dat je bluetooth software bijvoorbeeld compoort 8 gebruikt voor de seriele poort.
3: haal je pocket pc uit de cradle en stel op je pc in active sync ook het seriele poortprofiel in op com 8.
4: start nu je bluetooth op je pocket en zoek naar je pc (die moet dus discoverable staan)
5: maak de bond af.
6: start active sync op je pocket en klik linksonderin tools->connect via bluetooth.
7: klaar.

mocht het allemaal niet lukken: via msn-> pipodeclown100 @ msn.com (alleen 's avonds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
De internet broker Alex geeft tot 31 januari 2005 een M1000 gratis weg aan nieuwe klanten of, voor bestaande klanten, als je € 1000 op je rekening stort. Je verplicht je dan wel om een Orange Free 30 abo voor 2 jaar te nemen. Zo'n aanbieding lijkt me wel wat, maar ik wil hem ook gaan gebruiken voor navigatie. Vraagje: welke gps ontvanger heb ik nodig voor een M1000 of is dat allemaal hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
kick, ik heb windows mobile 2003 se op me m1000 werkend !! het gaat om rom versie 2.06, en ja, landscape mode werkt!

check www.xda-developers.com voor meer info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Mister_X schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:15:
kick, ik heb windows mobile 2003 se op me m1000 werkend !! het gaat om rom versie 2.06, en ja, landscape mode werkt!

check www.xda-developers.com voor meer info..
Maar hij is wel stabiel mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
mwa , jaik heb nog geen crashes ofzo gehad, wel dat ie soms wat traag aanvoelt, maar landscape ruled gewoon bij het internetten enzo! of het lezen van pdfjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Dagg schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:40:
[...]

Maar hij is wel stabiel mag ik hopen?
toch maar nog niet updaten.
voor landscape mode kun je het best gebruik maken van screen rotation progje (ik kan het mailen). vergeet niet dat niet alle plugins meteen met de SE versie werken.

bij SE heb je dan een beter BT stack + de nieuwe media player.
week niet of verdere bijzonderheiden zijn.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Weet iemand waarom de M1000 van de orangesite is afgehaald? Betekend dit dat binnenkort de M2000 wordt gereleased!???????????/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraagje wat betreft de qtek 2020 of hoe die dan ook heten mag. De projectleiders bij ons op het werk krijgen deze telefoon, maar er is een gerucht over dit apparaat. Wanneer de batterij leeg is, dan wist het apparaat alle gegevens op de telefoon?! Ik geloof hier echter helemaal niets van, omdat ikzelf in bezit ben van de spv (classic) die een soortgelijk besturingsysteem heeft. Hier heb ik dit probleem nog nooit ondervonden.

Is het echt zo dat je de gegevens kwijt kunt raken, wanneer de batterij verwijderd wordt of leeg is? Zo ja, wat is hier tegen te doen, behalve dat je moet zorgen dat je genoeg synchroniseerd en de batterij oplaad?

Groeten

Brian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:51:
Ik heb nog een vraagje wat betreft de qtek 2020 of hoe die dan ook heten mag. De projectleiders bij ons op het werk krijgen deze telefoon, maar er is een gerucht over dit apparaat. Wanneer de batterij leeg is, dan wist het apparaat alle gegevens op de telefoon?! Ik geloof hier echter helemaal niets van, omdat ikzelf in bezit ben van de spv (classic) die een soortgelijk besturingsysteem heeft. Hier heb ik dit probleem nog nooit ondervonden.

Is het echt zo dat je de gegevens kwijt kunt raken, wanneer de batterij verwijderd wordt of leeg is? Zo ja, wat is hier tegen te doen, behalve dat je moet zorgen dat je genoeg synchroniseerd en de batterij oplaad?

Groeten

Brian
Ja klopt! Als er geen stroom meer is zullen er gegevens (welke weet ik niet) worden gedelete! Als je normale batterij op is zit er nog een extra accu in van ik dacht 1 uur stroom. Als die accu ook leeg is zullen er dus gegevens gewist worden! Als je de normale batterij vervangt heb je nog die 1 uurs accu dus batterij verwisselen kan wel

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Weet iemand waarom de M1000 van de orangesite is afgehaald? Betekend dit dat binnenkort de M2000 wordt gereleased!???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vet man Orange gaat 'm ook uitbrengen!!!
Onder de naam: SPV M500

Afbeeldingslocatie: https://shop.orange.nl/img_content/SPV_m500.jpg
Specificaties:
Dit kleine, stoere toestel past prima in je broekzak
en omvat alle functionaliteiten van de bestaande PDA's!

Momenteel is deze telefoon nog niet leverbaar,
maar we kunnen het je laten weten zodra hij bij ons verkrijgbaar is!
https://shop.orange.nl/hou_me_op_de_hoogte.asp?product=351

Orange SPV M500
specificaties
-tri-band voor bereik in vijf continenten
-ondersteunt mms
-toegang tot Orange World
-Bluetooth
-synchroniseerbaar met Outlook
-ingebouwde media player
-1.3 megapixel camera
-Windows Mobile voor Pocket PC 2003
-64 MB intern geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Heeft er iemand de SPV M1000/Qtek2020 icm een Nokia HDW-2 Bluetooth headset?

Ik krijg dat ding met geen mogelijkheid gepaired. Hij meld steeds dat de bluetooth pin niet klopt; terwijl ik dezelfde pin gebruik met mijn 6310 nokia hij 'm wel pakt. Probeer ik de 6310 nokia te pairen met mijn spv dan is er ook geen probleem, alleen die hdw-2 pikt ie niet..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand nog een adres waar ik 'n nieuwe M1000 kan halen icm Orange-abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Mijn HDW-2 probleem is opgelost; blijkbaar houdt de hdw-2 ook een lijstje met bonded gsm's bij en kan ie er maar max 5 aan. Even een hardreset en het werkt.

De M1000 kun je als het goed is nog in elke Orange Shop halen. Ik ga die van mij trouwens verkopen (staat al in Vraag&Aanbod); wil toch de Qtek9090 :)

Ik heb er zelf ook de Windows Mobile 2003 SE op staan. Draait lekker stabiel, en heb zelf een extended rommetje gebakken zodat alle proggies die ik standaard wil er ook standaard in heb.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:06:
@ scoopbles:

1: maak eerst een verbinding met pocket via de cradle en zorg dat je een partnership hebt.
2: stel nu op je pc in dat je bluetooth software bijvoorbeeld compoort 8 gebruikt voor de seriele poort.
3: haal je pocket pc uit de cradle en stel op je pc in active sync ook het seriele poortprofiel in op com 8.
4: start nu je bluetooth op je pocket en zoek naar je pc (die moet dus discoverable staan)
5: maak de bond af.
6: start active sync op je pocket en klik linksonderin tools->connect via bluetooth.
7: klaar.

mocht het allemaal niet lukken: via msn-> pipodeclown100 @ msn.com (alleen 's avonds)
Voordat ik je ga lastig vallen op je msn zet ik hier eerst nog ff mn vraag neer....
Ik heb ook problemen om mn qtek te syncen via bluetooth. Ik heb exact hetzelfde gedaan zoals hierboven staat beschreven mr op één of andere manier werkt het niet.

Als ik in Activesync op mn pc com8 heb geselecteerd en ik druk op "ok" dan gaat het programma verbinding maken. Ik zie dan via het programma "bluetooth apparaten" dat hij ook netjes verbindt met mn qtek. Ik krijg alleen op een gegeven moment de melding dat activesync het apparaat niet kan herkennen met daarbij nog een heel verhaal....
Als ik probeer te syncen zoals hierboven staat (dus activesync op de pda laden en dan syncen via bluetooth) gebeurt er al helemaal niets....

Doe ik nu iets fout of is er iets softwarematig niet helemaal lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Krypt schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:20:
Mijn HDW-2 probleem is opgelost; blijkbaar houdt de hdw-2 ook een lijstje met bonded gsm's bij en kan ie er maar max 5 aan. Even een hardreset en het werkt.

De M1000 kun je als het goed is nog in elke Orange Shop halen. Ik ga die van mij trouwens verkopen (staat al in Vraag&Aanbod); wil toch de Qtek9090 :)

Ik heb er zelf ook de Windows Mobile 2003 SE op staan. Draait lekker stabiel, en heb zelf een extended rommetje gebakken zodat alle proggies die ik standaard wil er ook standaard in heb.
Organge heeft er niet zo heel veel meer volgens mij, ik heb nu een nieuwe, omdat die van mij het begeven had (garantiekwestie) en kon mee spieken in hun CRM systeem, en daar stond dat ze er nog maar 18 op vooraad hadden... (17 nu met die van mij eraf :))

@Badboy18: Dat rotatieproggie, waar kan ik dat vinden, of zou je het mij kunnen mailen? thnx

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Rowdy.nl schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:00:
[...]

Organge heeft er niet zo heel veel meer volgens mij, ik heb nu een nieuwe, omdat die van mij het begeven had (garantiekwestie) en kon mee spieken in hun CRM systeem, en daar stond dat ze er nog maar 18 op vooraad hadden... (17 nu met die van mij eraf :))

@Badboy18: Dat rotatieproggie, waar kan ik dat vinden, of zou je het mij kunnen mailen? thnx
die stond op xda developers.. is zo lang geleden geleden dat ik niet meer weet waar die tooltje uit hangt ;) (was niet 100% stabiel) je zou miss naar http://www.dotpocket.com/ kunnen kijken. is niet gratis.
anders zoek ik die tooltje voor je op.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
even een kleine kick:

Ik heb win2k5 'magneto' draaien op me m1000 :D, eerste bevindingen zijn o.k. helaas werken aantal tools niet meer (spb pocketplus, xbackup, etc) Doordat xbackup niet werkt kan ik niet me contacten terug zetten, ook niet via dat permanent save, (geeft ook error bij inlezen). Dat is het enige nadeel, tenzij iemand weet waar je contacten opgeslagen word? (dan kopieer ik het backup-filetje erzelf naartoe..!)...

Hier een flash/update guide:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=21324

En een lijst met werkende en niet werkende programma's:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=20727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
IK heb m'n M1000 via Alex.nl gehaald toen dertijd.
en nu wil ik hem gaan gebruiken avoor GPS.
Ik heb in veel topics gelezen dat de ADAPT Bluetooh GPS erg goed is (vooral op de MDA Compact schijnt hij goed te werken.).

heeft iemand al ervaring met de ADAPT Bluetooth GPS op de M1000 (of S2020)

Ik wil hem gaan gebruiken met TomTom 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
A_to_the_S schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:28:
IK heb m'n M1000 via Alex.nl gehaald toen dertijd.
en nu wil ik hem gaan gebruiken avoor GPS.
Ik heb in veel topics gelezen dat de ADAPT Bluetooh GPS erg goed is (vooral op de MDA Compact schijnt hij goed te werken.).

heeft iemand al ervaring met de ADAPT Bluetooth GPS op de M1000 (of S2020)

Ik wil hem gaan gebruiken met TomTom 5
Voor degene die het interreseert, hij doet het goed.
Pagina: 1 2 Laatste