Mandrake 10.0 Official nergens te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-01 12:29
Hoi

Vast een stomme vraag, maar ik ga hem toch even stellen.
Ik heb hier al een tijdje Mandrake 10.0 Community liggen maar het installeren is er nog niet van gekomen. (had toch liever een final versie)
Nou zag ik vandaag dat Mandrake 10.0 Official ook te downloaden is. Dat staat bijna letterlijk op Mandrake's mirrorlist.
Echter op geen enkele mirror kan ik ISO images vinden.
Er staan wat losse files en folders wat wel wat weg heeft van zo'n uitgepakt ISO image... Kan dit kloppen?
En wat doe ik er mee? Elk bestandje en foldertje los downloaden of zo? :D

• rschu68
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:05
maghiereigenlijkniet.org, search -> Offical Mandrake
En klaar ...
(wel ff een torrent-client installeren, bijvoorbeeld abc)

[ Voor 14% gewijzigd door blaataaps op 07-05-2004 13:44 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gister was hier ook een topic over geloof ik: topic
Weet echter niet om dit om officiele distro's gaat, maar ik neem aan van wel :9

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-01 12:29
remke schreef op 07 mei 2004 @ 13:24:
blaat, search -> Offical Mandrake
En klaar ...
(wel ff een torrent-client installeren, bijvoorbeeld abc)
Die zag ik net ook ja.
Ik zal dan wel paranoide zijn, maar die torrent is niet afkomstig van Mandrake zelf dus hoef ik het niet. Dat is voor mij net zoiets als Windows downloaden van een of andere obscure warez site. Je weet nooit wat er nog meer in zit.

Heb ook al gezocht naar een torrent van Mandrake zelf, want die zetten ze wel vaker op de site na een nieuwe release. Maar dit keer stond ie er niet.

Dat topic dat Wolkjeh net noemde had ik ook gezien, ging niet specifiek over de official release zo ver ik kan zien.

Op linuxiso.org staan ook alleen de community ISO's. Vraag me af of er uberhaupt wel ISO's van Mandrake 10.0 Official zijn, die ook daadwerkelijk van Mandrake zelf afkomstig zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door moto-moi op 07-05-2004 13:48 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 09:57

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm zoekend op Google kwam ik wat andere fora tegen waarin gezegd werd, dat de Mandrake 10 Official iso's nog niet voor download beschikbaar zijn. Alleen network install's etc. Dus dat zou kunnen zijn waarom je em nog niet kan vinden :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het lijkt me dan ook niet de bedoeling ze hier te gaan verspreiden, dus ik doe deze dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.