Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er portable DVD spelers (die ook DVD+RW ondersteuning hebben)? Tegen een betaalbare prijs?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ongetwijfeld. Google al gebruikt?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Met een schermpje erbij?
dat bedoel je?

ja die zijn er genoeg te krijgen. je hebt er eigenlijk zeer weinig aan.
De meeste gaan maar een uurtje of 3 mee. lange films (lotr) kan je er dus niet op kijken.
ook al is het een portable, vaak heb je dus wel een stopcontact nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 07-05-2004 13:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 07 mei 2004 @ 13:08:
Met een schermpje erbij?
dat bedoel je?

ja die zijn er genoeg te krijgen. je hebt er eigenlijk zeer weinig aan.
De meeste gaan maar een uurtje of 3 mee. lange films (lotr) kan je er dus niet op kijken.
ook al is het een portable, vaak heb je dus wel een stopcontact nodig.
Nee, ik bedoel voor audio.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Niet zo snel kicken. De policy is pas ná 24 uur.

"Voor audio". Bedoel je daarmee dat je een portable device zoekt die mp3's op een DVD+RW af kan spelen?

Verwijderd

mm...

ik heb zelf een Philips Jackrabbit 4 perfect dingetje (kan er mee branden cd's+dvd's, mp3's afspelen etc.)ook op 12 volt te gebruiken. :)

• The Eagle
  • Laatst online: 01:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je nou al eens zelf aangeeft wat je allemaal al gedaan hebt om een antwoord te vinden? Nofi, maar we verwachten wel het e.e.a. van je voor je post hoor. Lees ook eens: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 13:18:
[...]

Nee, ik bedoel voor audio.
Dat had je beter direct kunnen zeggen ...

-

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op 07 mei 2004 @ 19:14:
[...]

Als je nou al eens zelf aangeeft wat je allemaal al gedaan hebt om een antwoord te vinden? Nofi, maar we verwachten wel het e.e.a. van je voor je post hoor. Lees ook eens: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Hoe bedoel je? Ik wil graag wat ervaringen van andere mensen op het gebied van portable players die DVD+RW ondersteuning hebben en waar je dus MP3's op kan branden om die af te spelen.

Ik weet niet waar ik die informatie anders vandaan zou moeten halen ...

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op 07 mei 2004 @ 19:15:
[...]

Dat had je beter direct kunnen zeggen ...
Ja, sorry. Dat leek mij logisch. Haast alle portable players zijn immers voor het spelen van audio.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door sdomburg op 08-05-2004 00:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:07:
mm...

ik heb zelf een Philips Jackrabbit 4 perfect dingetje (kan er mee branden cd's+dvd's, mp3's afspelen etc.)ook op 12 volt te gebruiken. :)
De speler lijkt een beetje groot, of is dat alleen het plaatje. En nog wel aardig prijzig (E300,-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 00:21:
[...]

Ja, sorry. Dat leek mij logisch. Haast alle portable players zijn immers voor het spelen van audio.
Nou nee... voor ons NIET zo logisch als de topictitel "portable DVD speler" is, dan gaan we er toch vanuit dat het gaat om DVD's spelen...ik wel iig B)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 00:24:
[...]

Nou nee... voor ons NIET zo logisch als de topictitel "portable DVD speler" is, dan gaan we er toch vanuit dat het gaat om DVD's spelen...ik wel iig B)
Een DVD heeft vele toepassingen, daarom is de naam ook Digital Versatile Disk. Als in de toekomst meer en meer muziek op DVD wordt uitgebracht zal 'DVD speler' standaard in verband worden gebracht met het spelen van audio.

Verwijderd

zal 'DVD speler' standaard in verband worden gebracht met het spelen van audio.
DVD-Audio, AudioDVD, CDI audio-enhanced, AudioCD/CD-Extra, CD-MP3/DVD-MP3, OGG, CD-WMA/DVD-WMA, RM ... etc ...

Kortom, maak uw keuze :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 00:33:
[...]

Een DVD heeft vele toepassingen, daarom is de naam ook Digital Versatile Disk. Als in de toekomst meer en meer muziek op DVD wordt uitgebracht zal 'DVD speler' standaard in verband worden gebracht met het spelen van audio.
ja in de toekomst, nu dus nog niet en moet je nu dus nog ff duidelijk zijn :)

• Robthebest
  • Laatst online: 08:30
BenQ heeft er ook 1 die rond de € 125 is acht ik

http://www.benq.nl/Products/DVD-ROM/index.cfm?product=319

wellicht is dit iets voor je?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 06:58:
[...]
DVD-Audio, AudioDVD, CDI audio-enhanced, AudioCD/CD-Extra, CD-MP3/DVD-MP3, OGG, CD-WMA/DVD-WMA, RM ... etc ...

Kortom, maak uw keuze :)
Dank u.

Verwijderd

Topicstarter
Robthebest schreef op 08 mei 2004 @ 12:33:
BenQ heeft er ook 1 die rond de € 125 is acht ik

http://www.benq.nl/Products/DVD-ROM/index.cfm?product=319

wellicht is dit iets voor je?
Ik heb geen ROM ondersteuning. Maar bedankt voor de moeite :)
Pagina: 1