[XP] Resolutie-verandering bij Loginsch met Fast User Switch

Pagina: 1
Acties:

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 12:17
Telkens als ik de Fast User Switch gebruik, lijkt het systeem de resolutie te veranderen, en wel bij het tonen van het "welkomstvenster" en/of bij het kiezen en inloggen van de gebruiker.

M'n monitor geeft de welbekende tik van de resolutie-verandering en vervolgens *lijkt* de resolutie in 't welkomstvenster toch gewoon 1152x864 te zijn (net als bij de gebruikers). Ook de refresh rate blijft 85Hz.

Het grootste probleem hierbij is dat WinBar vervolgens verkeerd staat als ik weer terugkeer naar mijn gebruikersaccount:
Afbeeldingslocatie: http://guillaume.zeepost.nl/WinBar.gif

Verder duurt 't inloggen door deze zaak onnodig veel langer.

Ik heb bij veel andere system met XP gecontroleerd of dit zich ook voordoet en vooralsnog ben ik de enige die dit ervaart :?

Ik heb met Google en hier op GoT gezocht of er nog 'n aparte resolutie-key o.i.d. is voor HKEY_USERS\.DEFAULT, maar zonder succes. Maar de resolutie is in XP sowieso niet gebruikerafhankelijk (helaas...), wat dit probleem nogal vreemd maakt...

[edit]
Ik kwam erachter dat Font smoothing aan stond bij .DEFAULT en uit bij de andere gebruikers, maar het uitzetten hiervan verhielp het probleem helaas niet.

Verder heb nogmaald gecontroleerd of ook de refresh rate voor en na de 'resolutie-verandering' anders was, maar voor beide geld H:76.9kHZ en V:84.8Hz.

[ Voor 20% gewijzigd door guillaume op 07-05-2004 14:48 ]

• guillaume
*kick* :?

• guillaume
Sorry, nogmaals een bescheiden kickje. Niemand een idee?