Toon posts:

IE werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik zit met het volgende bij vriend van me thuis

deze man heeft geprobeerd powerpoint te installeren en dit was niet gelukt, het scheen niet te werken dus heeft hij een systeemherstel gedaan, maaaar onder dit systeemherstel viel de stroom uit

vervolgens starte die steeds opnieuw op bij het opstarten van windows(XP) (dus alleen dat logo was in beeld met dat balkie eronder)

tis me gelukt om opnieuw systeem herstel te doen en pc doet het gewoon weer!

alleen nu heb ik het voor elkaar gekregen om verbinding te krijgen met internet (dit word ook aangegeven bij netwerkverbindingen) alleen IE doet het gewoon niet. ik kan dus wel outside pingen.

Instellingen staan gewoon goed, net als die ander en op allerlei andere mogelijke manieren. nu vroeg ik me af of dit met een virus te maken kon hebben ? die vent bij Planet hulplijn zei dat het sasser virus ook voor dit probleem kon zorgen??? maar ik kan hier iig nix vinden en ook neit op anti virus websites

het zijn 2 pc's (die ander doet het gewoon) die aan eenhubje staan aangesloten en daaraan staat de modem (ASDL speedtouch ding :P)

ik hoop genoeg info te hebben gegeven

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 12:52
Ik denk niet dat het zozeer aan IE ligt, maar dat kan je natuurlijk controleren om eens met een ander programma/browser het uit te proberen. Download Firefox bij jezelf en zet het op deze computer, ik denk dat je dan hetzelfde probleem ondervindt ;)

The devil is in the details.

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

als die ander pc gewoon werkt dan kun je daarop toch IE opnieuw dowloaden en op de andere pc installeren?

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt msn en kazaa deden het ook niet! (deze kunnen toch alleen online als IE het ook doet?)

maar waarom kan ik wel outside pingen en geen websites bezoeken, ik snap het niet want alles staat precies hetzelfde als die andere pc :O

//edit: NAV2004 kon ook geen update doen... en ja ik had em uitgezet :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 12:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:16:
ja klopt msn en kazaa deden het ook niet! (deze kunnen toch alleen online als IE het ook doet?)

maar waarom kan ik wel outside pingen en geen websites bezoeken, ik snap het niet want alles staat precies hetzelfde als die andere pc :O

//edit: NAV2004 kon ook geen update doen... en ja ik had em uitgezet :P
Kazaa heeft iig IE nodig, of het niet werkt als IE geen verbinding heeft weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Wat zou het kunnen zijn als Firefox ook niet werkt ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 12:50:
Wat zou het kunnen zijn als Firefox ook niet werkt ?
Dat kun je toch zelf ook wel berederen? Waarschijnlijk is er 'iets' aan de netwerkinstellingen gebroken. Het kan ook zo zijn dat er hardwarematig wat is beschadigt. Lees om virussen uit te sluiten even deze guide door:

Beveiliging en Virussen - FAQ (antwoorden)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gelezen

iig ga ik nu met updates voor NAV2004 en windows en nog es firefox, check de hele boel en ja als het dan niet werkt 8)7

//edit: ik heb trouwens een nieuwe connector (RJ45) op die kabel gezet omdat er een draadje was gebroken, ik kan gewoon inside en outside pingen dus hier zal het niet aan liggen....

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 13:01 ]

Verwijderd

Probeer dit proggie is.

http://www.exatron.nl/files/WinsockFix.zip

Denk dat het jou probleem wel oplost.

Groeten

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:06

inXs

known as inXs

de gateways ed wel goed ingesteld?