probleem is als volgt:
opeens heb ik geen geluiden meer in windows zoals opstartgeluid, logoff geluid, nieuwe mail geluidje... maar als ik een mp3 afspeel of die wavs wat bij eerdergenoemde geluiden horen dan werkt het wel
ik heb geen conflict in mijn hardware, maar om een of andere reden produceert windows dus de standaard geluiden niet meer
ik heb al geprobeerd om een ander geluidenschema te kiezen, ook dat hielp niet
ook hier stonden tips: [rml][ XP] geen windowsgeluiden *[/rml] daarvan krijg ik de laatste niet uitgevoerd: er staat namelijk dat je een bepaalde key in de registry moet verwijderen
bij mij krijg ik dan de foutmelding: unable to delete all specified values
reinstall van de drivers werkt ook niet.
zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
overigens gaat het om:
- Windows XP SP1 Pro EN, met alle updates die er zijn
- Terratec DMX Xfire 1024 audio kaart
opeens heb ik geen geluiden meer in windows zoals opstartgeluid, logoff geluid, nieuwe mail geluidje... maar als ik een mp3 afspeel of die wavs wat bij eerdergenoemde geluiden horen dan werkt het wel
ik heb geen conflict in mijn hardware, maar om een of andere reden produceert windows dus de standaard geluiden niet meer
ik heb al geprobeerd om een ander geluidenschema te kiezen, ook dat hielp niet
ook hier stonden tips: [rml][ XP] geen windowsgeluiden *[/rml] daarvan krijg ik de laatste niet uitgevoerd: er staat namelijk dat je een bepaalde key in de registry moet verwijderen
bij mij krijg ik dan de foutmelding: unable to delete all specified values
reinstall van de drivers werkt ook niet.
zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
overigens gaat het om:
- Windows XP SP1 Pro EN, met alle updates die er zijn
- Terratec DMX Xfire 1024 audio kaart
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2004 12:19 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing