Ik ben van plan om aankomend weekend een MP3 speler aan te schaffen voor in de trein. Begin zo langzamerhand een beetje kriegel te worden van m'n discman & cd-map. Waar ik naar opzoek ben is een MP3 speler waarbij ik geen extra software hoef te installeren om de files op de speler zelf te zetten. Dus gewoon een speler die ik zie in Explorer als een removeable harddisk of iets dergelijks & dan kan copy/pasten. M'n hele MP3 collectie is van de originele cd's opgenomen op 256Kbit, maakt dit nog wat uit? Kan elke MP3 speler hiermee overweg? Ik zie voor sommige spelers namelijk een beetje wazige informatie staan waar ik weinig mee kan.
Kan iemand me helpen met wat goeie voorbeelden opzoeken want ik kom er niet meer uit. Heb alles op Tweakers al afgezocht maar de vragen die ik heb worden daarin niet behandeld. Op andere sites is er ook maar weinig info te krijgen. Ik ben niet geintereseerd in accesoires (oordopjes heb ik zelf nog, Sony in-ear model, prima geluid), eventueel iets van een bandje om de speler om m'n nek te hangen.
Kan iemand me helpen met wat goeie voorbeelden opzoeken want ik kom er niet meer uit. Heb alles op Tweakers al afgezocht maar de vragen die ik heb worden daarin niet behandeld. Op andere sites is er ook maar weinig info te krijgen. Ik ben niet geintereseerd in accesoires (oordopjes heb ik zelf nog, Sony in-ear model, prima geluid), eventueel iets van een bandje om de speler om m'n nek te hangen.