[Deus Ex 2] Dr. Patton & Mag Rail problemen

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:25
Ik ben op het moment dat ik de Mag Rail plannen voor de WTO moet uploaden. Ik heb de hele level al gehad op Dr. Patton na (alhoewel, de bewaker is kassiewijle en de robot ook) en ze liggen daar. Zo goed als mogelijk heb ik de boel om hem heen weggehaald (als ook de spiderbot in de buurt) en toen kreeg ik een scripted sequence dat hij me helpen ging en dan slaat ie WEEEEER in paniek. Ik speel liever nu niet de The Order kant op (al een beetje gedaan hier en daar) maar WTO.

Ik kan de level niet meer overnieuw doen door savebugs. Kan ik die PAtton nog zover krijgen of hindert het niet als ik hem afknal?

Of moet ik op een andere plek wezen om die shit te uploaden?

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 07-05-2004 11:50 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Het is zo dat je in Deus Ex elke missie op elke mogelijke manier kan uitspelen zonder het uiteindelijke verhaal te beinvloeden. Dus als je die gast liever afschiet, ga je gang, het verhaal zal er niet om veranderen.

MechWarrior || Monsters Game