Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Toekomstige luxe telefoon zoals 8910

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tegenwoordig komen er steeds meer telefoons met camera en een hoop functies, maar eigenlijk wacht ik nog steeds op de opvolger van de 8910i. Gewoon een telefoon om mee te bellen, maar er wel mooi uitziet en vooral luxe. Wie weet hier meer van, wie deelt deze mening?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:12
8910i?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De Matrix-nokia...

Afbeeldingslocatie: http://nokia.moeasy.com/album/images/8910i.gif

Ik heb liever meer functionaliteit welke ik echt gebruik (agenda-functies, radio, mp3, video etc.) Het uiterlijk is bij mij ondergeschikt.

[ Voor 48% gewijzigd door pagani op 07-05-2004 11:39 ]

• Trebbors
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 22:30

Trebbors

Failure is no option!

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:16:
Tegenwoordig komen er steeds meer telefoons met camera en een hoop functies, maar eigenlijk wacht ik nog steeds op de opvolger van de 8910i. Gewoon een telefoon om mee te bellen, maar er wel mooi uitziet en vooral luxe. Wie weet hier meer van, wie deelt deze mening?
Zoals ik altijd op een opvolger hoopte voor de 6510. Mooie kleine phone zonder extra's. Heb de phone nu 2 jaar, werkt nog perfect. Maar geen echte opvolger.. Ik zit niet zo te wachten op allerlei extra's ik wil een mooie stylvolle basic telefoon.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/nokia/image/6510-2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Trebbors op 07-05-2004 11:48 ]

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
johnnyv.nl schreef op 07 mei 2004 @ 11:36:
[...]

De Matrix-nokia...

[afbeelding]

Ik heb liever meer functionaliteit welke ik echt gebruik (agenda-functies, radio, mp3, video etc.) Het uiterlijk is bij mij ondergeschikt.
idd, ik heb nu de 6600. Toen ik die eerst zag was mijn reactie "bah, te groot, te lelijk, etc."
"ik hoef toch alleen maar te bellen en te sms'en, wat moet ik met al die poespas?"

maar toen ik'm ff (toevallig) uitgeprobeerd had bij een collega drong het toch wel tot me door dat die extra functies toch wel handig zijn :)
32MB berichtengeheugen om je SMS'jes in op te slaan bijvoorbeeld, lijkt onzin, maar is rete-handig! :) ff snel een foto maken van iets blijkt ook enorm praktisch in veel gevallen. WAP'en naar de telefoongids en direct daarvandaan een nummer draaien of een plattegrond bekijken hoe je er komt is gewoon geniaal _/-\o_

nee, voor mij geen simpele telefoon meer. Doe mij maar wat groter en meer functies, veel belangrijker :)

Rookworst zonder R is ook worst.