Toon posts:

[cd] Gat in lege CD-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik pakte een cd-r uit mijn resevoir. En wat zie ik? er zit een gat in en schimmelinfectie. Komt dit vaker voor? heeft een van jullie die al gehad?

http://picserver.student....1W6R2M5GYO/picserver.jpeg
http://picserver.student....06080S6R9J/picserver.jpeg

uit beleefdheid maar fabrikant beetje onherkenbaar gemaakt maar dit is waanzin, ik heb gebeld naar de firma, en mevrouw antwoordt met een lach in haar stem, zit het gat in het midden? NEE DOMME DOOS! je heb iets gemaakt wat niet deugd. ik had geen zin meer om er op in te gaan dus ik bedankte haar voor de "info" (dat ik maar terug moest gaan naar vakhandel).

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Nou nou dat had ik voor de zekerheid ook eerst gevraagd je weet niet wat je mee maakt tegenwoordig.
Maar schimmel is niet de bedoeling denk ik. Is ie vochtig opgeslagen geweest?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-03 15:10

Yucko

One clown to rule them all !

Ghehe, je kunt die naam gewoon laten staan hoor. Of zijn is het geen Philips >:)

* Yucko kijkt naar spindel naast zich en zou haast zweren van wel

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 07 mei 2004 @ 10:59:
[...]

Is ie vochtig opgeslagen geweest?
Nope. gewoon in een tray van 30, rest gecheckd, is ook niet echt schimmel, zo noem ik het maar, zit echt in de cd. Eerste keep dat ik zoiets meemaak. en ik heb er geen DD genoemd, ik dacht het maar

(ok ok het is Philips)

Ik heb de cd niet anders behandeld dan andere cd's die ik hier heb staan. Zon, nee dat heb ik niet in mijn kamer, liever donker.
Gaat me niet om cd, maar als ik van Philips koop verwacht ik goede cd's, als ik risico wil lopen ga ik wel naar de aldi.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 11:06 ]

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
zo te zien is de laag aan de bovenkant beschadigd, opgeschoven en niet schimmel
bij 1of CDtjes op de spindel kost het meer om terug te brengen, bij meer zou ik zooi terugbrengen en nieuwe eisen

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Hebben je cd's misschien in de zon gestaan met het mooie weer van de week?

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

nee, dat is een gewone productie fout, heb ik ook wel eens gehad. Daar had ee hele spindel van 50 cd's er last van. Ik had moeten praten als brugman maar heb wel een niwieeuwe spindel gekregen!
Pagina: 1