Toon posts:

[Outlook2000] Backup vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op het werk mijn persoonlijke outlook en daar heb ik ook nog een algemene mailbox aan toegevoegd (extra > services > eigenschappen ......).
In die algemene mailbox maak ik in de agenda een bepaalde planning wat vrij arbeidsintensief is. Nu wil ik ZELF elke dag een backup maken van (met name) deze algemene mailbox (ik wil dit niet overlaten aan systeembeheer). Als ik een backup maak van mijn .pst file zit daar dan ook een backup in van al mijn agenda-entry's in de algemene mailbox of is er een andere manier om dit op een betrouwbare manier te back-uppen?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 10:47:
Ik heb hier op het werk mijn persoonlijke outlook en daar heb ik ook nog een algemene mailbox aan toegevoegd (extra > services > eigenschappen ......).
In die algemene mailbox maak ik in de agenda een bepaalde planning wat vrij arbeidsintensief is. Nu wil ik ZELF elke dag een backup maken van (met name) deze algemene mailbox (ik wil dit niet overlaten aan systeembeheer). Als ik een backup maak van mijn .pst file zit daar dan ook een backup in van al mijn agenda-entry's in de algemene mailbox of is er een andere manier om dit op een betrouwbare manier te back-uppen?
Als je op Exchange zit dan kan je alles exporteren naar een PST. Deze PST bevat dan (per mailbox) alle informatie uit deze mailbox (dus ook Calendar, Contacts etc).
Als je nu al werkt met PST files dan kan je die bestanden gewoon kopieren naar een veilige locatie.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Je zegt "PER MAILBOX". Aan mijn mailbox "mail1@test.nl" heb ik dus een mailbox toegevoegd "mailgroep@test.nl". worden de gegevans van "mailgroep@test.nl" dan ook weggeschreven in de .pst van "mail1@test.nl" ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Yup, als het goed is wel. Bij twijfel: exporteer het eens en open (niet importeer!) het PST vervolgens om te zien wat er in staat :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik, thanks

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 11:11:
Je zegt "PER MAILBOX". Aan mijn mailbox "mail1@test.nl" heb ik dus een mailbox toegevoegd "mailgroep@test.nl". worden de gegevans van "mailgroep@test.nl" dan ook weggeschreven in de .pst van "mail1@test.nl" ?
Volgens mij heb je gewoon een extra SMTP adres aan je eigen account gehangen (op Exchange niveau), dan wordt alles gebackupped. Als je een aparte mailbox hebt gemaakt (op Exchange niveau) en die via het "Advanced" tabblad aan je Outlook profiel hebt toegevoegd, dan moet je 2 x exporteren. Zo heb je van de beide calendars, beide adresboeken een backup gemaakt.

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
Dat laatste heb ik inderdaad. Wordt dus 2 keer backuppen!!!
Pagina: 1