Toon posts:

[Office XP] Euro invoegen - sneltoetsen verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er bij de mensen op dit forum updates bekent die de "euro sneltoetsen" opheffen. hiermee bedoel ik de "Alt-GR + 5" en de "Ctrl+Alt+5" combinatie.

De "Alt+0128" combi werkt nog wel. Echter bij de meest up to date pc's functioneert dit hele spulletje niet meer.

Overige instellingen heb ik allemaal al nagekeken. Echter ik kom toch telkens tot de conclusie dat het een update moet zijn.

Systeem specificaties zijn allen verschillend.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Opnieuw die toetsencombinatie toevoegen bij Speciale tekens bij bureau accesoires :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
-DomiNator- schreef op 07 mei 2004 @ 10:02:
Opnieuw die toetsencombinatie toevoegen bij Speciale tekens bij bureau accesoires :)
Dit gaat niet werken in WIN XP. En al helemaal niet als ik dit bij +/- 120 desktops en 30 laptops moet doen waarvan er ook nog eens de helft in belgie rond zwerven.

mijn directe vraag was of er een update van windows\3e partij bekent is die dit veroorzaakt. Updates worden bij ons vrijgegeven door middel van een SUS applicatie. Echter de persoon die voor sinds kort deze updates doorvoerde blijkt hier niks van te weten.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:00

samo

yo/wassup

Werkt dat wel samen dan met US INTL toetsenbordindeling. Bij mij werkt het namelijk ook niet...
Of staat ie daar niet op?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
samo-arne schreef op 07 mei 2004 @ 10:16:
Werkt dat wel samen dan met US INTL toetsenbordindeling. Bij mij werkt het namelijk ook niet...
Of staat ie daar niet op?
Voor zover ik weet heeft elke toetsenbord indeling wel een combinatie voor de Euro tool. Ze zijn echter niet allen het zelfde. Wij werken ook veel met "azerty" indelingen en dat is om G.E.K. van te worden....