Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Net even op de ASUS site gechecked...
Kabeltje van camera naar pc (waarschijnlijk 6 naar 4 pen) kan je bij elke betere Audio/Video winkel krijgen...The King of AMD Athlon 64 MBs
AMD Athlon 64 Processor
VIA K8T800
Scalable HyperTransport
Dual SATA RAID
AI NET
IEEE 1394 <----- DIE DUS!!!
Wi-Fi slot for optional wireless LAN upgrade
[ Voor 72% gewijzigd door haggard op 07-05-2004 09:03 ]
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
Komt er dan nog een Video Capture kaart aan te pas ??
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
m.a.w. Je "captured" geen video van je camera, maar je kopieert een bestand van tape (videocassette) naar je harddisk (dus ook ZONDER verlies van kwaliteit!)
De PC neemt dus dan ook de bediening van de camera over... Dus Play, Stop, vooruit/achteruit spoelen kan je vanaf je PC doen zonder de camera aan te raken.
[ Voor 21% gewijzigd door haggard op 07-05-2004 09:15 ]
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
Dat scheelt weer.
Alleen een kabeltje en software.......en geen VC hardware !
Microsoft MovieMaker... Zit standaard in XP... Is verder wel heel erg Basic!!!
Ik zou je adviseren om eerst met de wat "simpelere" video-editing software te beginnen... Studio 9 van Pinnacle is heel erg makkelijk te bedienen...
Daarna kan je overstappen op bijvoorbeeld Adobe Premiere Pro waar je nog meer mee kan doen...
in ieder geval veel success alvast!!!