Toon posts:

[NFS-U:]Mis bepaalde animaties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probje met mijn videoplank, als ik NFSU aan het spelen ben, heb ik er een klein haperingetje inzitten. dit heb ik trouwens ook met 3dmark 2001 (met die paard is het bizarst) wat ik ook zo vaag vind mijn vader die heeft een Msi Mobo + MSI Videoplank @ Intel Pentium 4 2.66 ghz. daar zie ik tot mijn grote verbazing dat als je de race heb uitgreden, dat er op de achtergrond filmpie mensen op de achtergrond staan. Ik (Asus @ Nvidia + Geforce 4 mx 440 128 mb 4 mhz Oc. + AMD Athlon @ 2254 Mhz.) niet heb.
Rara hoe ken dit. moet ik oudere drivers gaan installeren ? of ligt het aan wat anders? :o

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
dat van die mensen na afloop van de race word alleen gebruikt als de videokaart het aan kan en dus om het redelijk te laten draaien op jou GF4 MX440 wordt dat weg gelaten.

greetz

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
volgens mij is er een bepaalde hardwarematige ondersteuning nodig om die mensen te tekenen, en jou kaart biedt die specifieke mogelijkheden niet.
Vergeet niet, je kaartje is vergelijkbaar met een GeForce 2.

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08-2025

El_Quedro

Pininfarina

Klopt, de Geforce 4 MX is te vergelijken met de Geforce 2 MX.
Ze zijn grafisch bagger..
Ook op de Geforce 4 MX heb je geen blur e.d., ikzelf heb deze kaart ook, maar ben er ook niet erg meer tevreden over. Mijn laptop heeft de ATI Radeon 9600, en die is echt 1000x beter :9 . Kijk anders voor een Radeon 9200 oid, die kosten niet zo heel veel meer :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:36

Fuelke

Forza Ferrari

Je moet voor bepaalde animaties een DirectX 9 kaart hebben dacht ik.

BTW, titel even aangepast.

[ Voor 19% gewijzigd door Fuelke op 07-05-2004 15:44 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

ik heb een sis 730 kaart en ik krijg als ik nfsu speel inplaats van letters rare kronkels

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Dat ligt aan je Sis. Dat zijn geen echte videokaarten, maar meer losse videochips. Als je echt serieus wilt gamen moet je een 'echte' kopen ;)

[ Voor 70% gewijzigd door DeRCT13 op 08-05-2004 15:51 ]

Pagina: 1