Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PDA+GSM]PDA via P800 verbinden met gprs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ipaq 3870 gekocht en had al een P800 (sonyericsson)

Nu wil ik internetten met de iPAQ via de P800 op GPRS van vodaphone.
Mij abo ondersteund het (vodaphone) en kan op de P800 met de opera browser gewoon internetten, de 2 apparaten zien elkaar ook (ze zijn gepaired via bluethooth) maar een verbinding maken zodat de IPAQ kan internetten wil me niet lukken.

Wat ik ook probeer ik krijg steeds een error op die IPAQ:
Unable to establish a connection

Ik snap er echt geen ballen van......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 00:29 ]

Verwijderd

Waarom internet je niet gewoon met je P800 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het gewoon klote is via de GSM, de bediening via de PDA is een stuk gebruikers vriendelijker, de display is een stuk kleiner als van de PDA, de PDA heeft een IE browser(meer compatible met diverse sites)
En zo zijn er nog wel meer redenen.

Zodra ik heb gezien dat Internetten via bluethooth en mijn vodaphone gprs goed werkt wordt de P800 verkocht en komt er een kleinere gsm terug voor in de plaats (die dus BT en gprs heeft)

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je moet op de een of andere manier inbellen op je GPRS verbinding. Je moet dus een modem installeren op je PDA en dan belt die in. Meestal is het zoiets als *99***SID#. Das voor siemens. Ook kan je kijken voor een programma dat deze instellingen enzo voor je maakt, van orange heb je internet acces. Voor vodafone heb je er waarschijnlijk ook wel een.

I, for one, like Roman numerals