Kan een moederbord (we laten de specs even buiten beschouwing, het gaat over het algemeen) er voor zorgen dat programma's binnen Windows XP (Home) crashen? Zoals bijvoorbeeld Internet Explorer of MSN Messenger?
ja.
maar het is waarschijnlijker dat het iets anders is. geheugen bijvoorbeeld. of gewoon een brakke windows.
maar het is waarschijnlijker dat het iets anders is. geheugen bijvoorbeeld. of gewoon een brakke windows.
[ Voor 95% gewijzigd door smvs op 07-05-2004 00:19 ]
Hangt natuurlijk volledig af van het specifieke bord *kuch* via kt133 *KUCH*smvs schreef op 07 mei 2004 @ 00:17:
ja.
Laat ik nou inderdaad een mobo hebben waar onder anderen op staat: via kt133Hangt natuurlijk volledig af van het specifieke bord *kuch* via kt133 *KUCH*
Tijd voor een nieuwe dus?
Het kan ook aan je geheugen liggen, of aan de CPU, of aan de voeding, of aan de harddisk. Onder andere.Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:25:
[...]
Laat ik nou inderdaad een mobo hebben waar onder anderen op staat: via kt133
Tijd voor een nieuwe dus?
Tijd voor een nieuwe dus? ---> Misschien.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb me vergist
Op mijn mobo staat: K7T266 Pro2 Ver. 2.0
Heeft iemand daar dezelfde ervaringen mee?
Op mijn mobo staat: K7T266 Pro2 Ver. 2.0
Heeft iemand daar dezelfde ervaringen mee?
Ik vind dit niet echt een toepasselijk en inhoudelijk topic maarja...
Het gaat er dus om of jij vraagt, zonder enig verdere informatie, of het moederbord de oorzaak kan zijn van instabiliteitsproblemen... Antwoord: Ja, maar...
Het kan liggen aan geheugen, of aan de drivers, of aan de voeding enz enz...
KT133 hoeft niet perse slecht tezijn hoor, kan best zijn dat het gewoon je geheugen is... of je videokaartdrivers, of geen chipsetdrivers of bla..
Je hebt dus een MSI moederbord, kijk eens op het moederbord naar de torren (condensators) of die niet bol staan of lekken... kijk ook eens naar de stabilisators rond de CPU socket, liggen meestal plat op het moederbord met stukkie soldeer eronder.. of daar er niet eentje bruinig van is..dat het er echt kapot uitziet
Het gaat er dus om of jij vraagt, zonder enig verdere informatie, of het moederbord de oorzaak kan zijn van instabiliteitsproblemen... Antwoord: Ja, maar...
Het kan liggen aan geheugen, of aan de drivers, of aan de voeding enz enz...
KT133 hoeft niet perse slecht tezijn hoor, kan best zijn dat het gewoon je geheugen is... of je videokaartdrivers, of geen chipsetdrivers of bla..
edit:
dreeke...waarommmmmmm
dreeke...waarommmmmmm
Je hebt dus een MSI moederbord, kijk eens op het moederbord naar de torren (condensators) of die niet bol staan of lekken... kijk ook eens naar de stabilisators rond de CPU socket, liggen meestal plat op het moederbord met stukkie soldeer eronder.. of daar er niet eentje bruinig van is..dat het er echt kapot uitziet
[ Voor 30% gewijzigd door Vorkie op 07-05-2004 00:35 ]
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Met 'torren' worden in de elektronicawereld nog steeds transistors bedoeld. De electrolytische condensatoren waar jij op doelt worden aangeduid met 'elco'.Je hebt dus een MSI moederbord, kijk eens op het moederbord naar de torren (condensators) of die niet bol staan of lekken
Overigens kunnen de elco's zeker de oorzaak zijn van instabiliteitsproblemen.
@TS: controleer de elco's, maar voer ook de gebruikelijke tests uit (memtest, testen met Knoppix cdrom, etc.)
Dit blijft gissen. Maar natuurlijk kán een mobo de oorzaak zijn van zoiets, maar dat geldt zoals gezegd ook voor alle andere onderdelen in je doos.
Aangezien het nu een raadspelletje begint te worden zonder duidelijke richting geloof ik 't wel
Aangezien het nu een raadspelletje begint te worden zonder duidelijke richting geloof ik 't wel
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()