Toon posts:

SMC7004ABR Config pagina problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer mijn Barricade te configureren en kan met geen mogelijkheid de configuratie pagina van de router openen.

Ik krijg WEL een IP van de router die in de juiste range zit. Ik kan de router op de verwachte adres pingen (192.168.2.1). Mijn proxies zijn gedisabled.

Als ik vanuit mijn browser naar http://192.168.2.1/ probeer te gaan krijg ik de pagina nooit te zien. Ook heb ik het op de alternatieve SMC poort (88) geprobeerd.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Is er een andere admin IP op sommige modellen? Zo ja...hoe kan het dat ik wel iets op 192.168.2.1 pingen?

Any help much appreciated.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:04
Ik heb een SMC7004VBR ( kabel-router ) en kwam er eerst ook NIET in :(

Stekker eruit en reset gedaan voor 5 seconden.

Vervolgens spanning er weer op en naar http://192.168.2.1 gegaan.

Standaard password "smcadmin" ingevuld en BINGO ;)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.

Probleem is dat ik dat ding al tig keer gereset heb. Ik krijg de 'welkomst' pagina niet eens te zien, alleen een 'page cannot be displayed' melding van de browser. :|

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:52:
Thanks.

Probleem is dat ik dat ding al tig keer gereset heb. Ik krijg de 'welkomst' pagina niet eens te zien, alleen een 'page cannot be displayed' melding van de browser. :|
Alleen gereset of echt de stekker eruit gehaald (en even gewacht)? Heb je ook nog andere PC's geprobeerd?

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ik knal em hier ook maar even voor je neer (zie ZM):

Probeer eens gewoon 192.168.2.1:80 in te kloppen?

Probeer ook eens (FAQ op SMC website):
15. What is the default setting of the Barricade?
Default IP address is 192.168.123.254. Default administrator's password is "admin”. Default primary setup is for Dynamic IP address.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks kerel. Ik heb het op ZM ook al gelezen.

Het wil echter nog steeds niet werken. Ik snap er echt geen reet van.

Die default IP van 192.168.2.1 bestaat gewoon op mijn netwerk want die kan ik pingen vanuit mijn pc nadat ik via DHCP een adres gekregen heb.

Ik heb van alles geprobeerd inclusief stekkers uittrekken e.t.c en dat apparaat werkt nog steeds niet. :?
Pagina: 1