Max Payne 3 journey through the night

Pagina: 1
Acties:
  • 3.137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
ik fijn max payne 1 en 2 uitgespeeld, wat denk je, staat er op het einde van deel 2 ( credits )

Max Payne 3 journey through the night will continue....

weten jullie daar al iets meer over? met google word ik ook niet echt veel wijzer....

maar kijk nu al uit naar deeltje 3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-11-2024
*Klik* Ik kan ook niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, liev, max payne 1 was al het eerste spel wat ik officeel had gekocht, deel 2 was nog beter, hopelijk word deel 3 nog beter als de vorige 2 delen, waar ik hoop dat ze wel wat aan hebben gedaan is, dat je soms in zo'n vreselijke doolhof kan komen.
Natuurlijk kan dat ook aan mijn spel ervaring liggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie de ontwikkeling van het spel op zich zal nemen is nog niet bekend. Remedy level designer Mikael Kasurinen heeft laten weten dat Remedy niet aan deze titel werkt.
bleh das toch vreselijk, zou erg zijn als max payne 3 juist van mindere kwaliteit wordt :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Idd, als max payne 3 niet door remedy wordt gemaakt is het toch eigenlijk geen max payne 3 meer? Ik kijk uit naar de volgende titel van remedy in deze sfeer, niet naar de volgende game die max payne 3 heet, die toevallig wel wordt uitgebracht door dezelfde publisher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 3 moet zeker een wat langere gameplay hebben. Dus niet zo kort als de vorige 2 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Liever even kort en even herspeelbaar , dan langer en maar 1 keer speelbaar.

Max Payne staat na 3 keer spelen nog steeds op mijn HD , t`is gewoon leuk om nog af en toe een beetje te bullettimen met ome max.

Ik zit wel te wachten op een goede opvolger.

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 07-05-2004 21:25 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
ik heb ook liever dat een spel wat korter duurt, en dat ik hem 10x uitspeel, want dan heb je toch zoiets van, oh dat kan ik wel even spelen, en ga je toch weer met Maxxie aan de slag:D

volgens mij hebben ze ook nog niks gezet op de site van hun...... zal weer eens verder zoeken :P

edit:

taketwo site is down :( hoopte dat hun wat meer info hadden

[ Voor 12% gewijzigd door CarJunkyXL op 10-05-2004 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Schumi4ever schreef op 07 mei 2004 @ 17:13:
Idd, als max payne 3 niet door remedy wordt gemaakt is het toch eigenlijk geen max payne 3 meer? Ik kijk uit naar de volgende titel van remedy in deze sfeer, niet naar de volgende game die max payne 3 heet, die toevallig wel wordt uitgebracht door dezelfde publisher...
Mwah.. een andere developer kan ook de broodnodige vernieuwing/variatie aan een spel geven. Een iets andere aanpak in hetzelfde concept kan net zo goed een verbetering zijn als een verslechtering..

Maar het blijft afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Das waar, maar je blijft er toch net iets anders naar kijken. Het is immers een andere developer. En waar je je dan het meeste zorgen om maakt is dat zij de game niet om zeep helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik vroeg me af of er al wat meer bekent is over Max Payne 3?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Hmm ik denk dat Remedy zich voornamelijk bezig houdt met Alan Wake op het moment...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Remedy level designer Mikael Kasurinen heeft laten weten dat Remedy niet aan deze titel werkt.
En op Gamespot staat: Release Date: Canceled
Hoewel er geen officieel bericht lijkt te zijn uitgegeven over het feit dat het gecancelled is. Maar gezien de radiostilte rondom het spel kun je je conclusies trekken.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik dacht toch dat ze eerst Alan Wake gingen afmaken en daarna pas verder met Max Payne 3 :?

Lijkt me niet dat ze zo maar ineens stoppen met Max Payne. De games waren een groot succes, en ik vond de kwaliteit van beide games erg hoog.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe oudje maar wel leuk om eens terug te zien: max payne 2 in 60 seconds

wikipedia zegt overigens hetzelfde http://en.wikipedia.org/wiki/Max_payne#Max_Payne_3

Max Payne 3

The ending to Max Payne 2 teases with a message at the end of the credits proclaiming, "Max Payne's journey into the night will continue", but the story itself seems to be over. While a third game in the series was announced by Jeffrey L. Lapin, the CEO of Take-Two Interactive, in 2004, there have been no further announcements regarding the matter – even a developer for the third game has not been named. Remedy Entertainment's name was not mentioned in the announcement, and as the company is currently working on Alan Wake, they are not likely to be working on the Max Payne franchise. At the same time, a post on Shacknews, apparently from Mikael Kasurinen, a level designer for Max Payne 2, read "FYI: We are not making Max Payne 3." GameSpot also notes the game has been canceled.

En de film:
Max Payne: The Movie

It has been confirmed through The Hollywood Reporter that 20th Century Fox has bought the rights to bring the game to film. The Max Payne movie was originally slated for release in April 2007, but production has been delayed. It is unknown when filming will begin on the movie adaptation and when it will subsequently be released. The writing credits currently include Sam Lake (the writer and actor for the original Max Payne series) and Shawn Ryan, whose credits include writing for The Shield and The Unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
@ Lighteye & Not Pingu

Max Payne was ook gecanceled, en 3 maanden later lag hij in de winkels...ik denk dat Remedy het nut niet in ziet van het uitbrengen van data over een spel waar ze toch vrij weinig mee bezig zijn.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Erg jammer om dit te lezen. Ik vind het persoonlijk een hele goede reeks single players. Het zou zonde zijn als er geen 3de deel komt. :(

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bron gamez.nl

Rockstar heeft vandaag aangekondigd dat Max Payne 3 momenteel in ontwikkeling is en gepland staat voor een release in de winter van 2009. De game zal verschijnen voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc.

De uitgever en ontwikkelaar laat verder weten dat Max Payne 3 het verhaal zal vertellen van de gepensioneerde politiedetective Max Payne, die verzeild raakt in een corrupte onderwereld waar hij te maken krijgt met intens veel geweld. “We beginnen aan een nieuw hoofdstuk in het leven van Max met deze game", zegt Sam Houser van Rockstar.

“Dit is Max Payne zoals we hem nog nooit hebben gezien, een paar jaar ouder, een stuk wijzer en cynischer dan ooit tevoren. We zullen de neerwaarste spiraal volgen die hij heeft ingezet na het einde van Max Payne 2 en zien hoe hij zijn laatste kans op redding moet aangrijpen”, aldus Houser.

Sinds Max Payne is vertrokken bij de NYPD is het volgens Rockstar bergafwaarts gegaan met hem. Hij bevindt zich in dit derde deel dan ook ver van huis, is opgelicht en zal in een gewelddadige wereld vol bloedvergiet moeten zien te overleven. Max Payne 3 staat vooralsnog dus gepland voor een release in de winter van dit jaar en zal beschikbaar worden voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc.

goed nieuws *O*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

Heeft even geduurd, maar hopelijk is het het wachten waard. Ik vond deel 1 en 2 helemaal geweldig!

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm. Deze wordt niet ontwikkeld door Remedy.

Sceptisch.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:02:
Hm. Deze wordt niet ontwikkeld door Remedy.

Sceptisch.
Mee eens. Het is sowieso lastig om games die vroeger erg goed waren nu te overtreffen. Je game kan nog zo goed zijn, het blijft lastig om dat "Die game was fantastisch!!" gevoel te evenaren. Racedriver Grid bijvoorbeeld mag nog zo'n goeie racegame zijn, hij heeft me niet de lol gegeven zoals Stunts dat vroeger wel deed.

Ik ben bang dat het met Max Payne zo'n zelfde verhaal wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik weet het niet aangezien ze na mijn mening qua gameplay weinig hoeven te veranderen, want dat is en was gewoon al goed. Grafisch uiteraard helemaal vernieuwen en als ze het verhaal gewoon goed krijgen zoals we het kennen van Max Payne komt het wel goed. Ik kan in ieder geval niet wachten op deeltje 3 !

[ Voor 8% gewijzigd door Metalbuster op 23-03-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 18:59

Grannd

da Granndest

Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_213042_thumb300.jpg

Dit is het eerste plaatje dat is vrijgegeven. Lijkt niet zo op Max, maar het aantal polygonen is natuurlijk ook hevig toegenomen sinds Max Payne 2.

Rockstar Vancouver is dus de ontwikkelaar, zij zijn verantwoordelijk voor Bully en mede-verantwoordelijk voor Counter-Strike.
Afwachten maar, wat er tot nu toe staat lijkt er wel op dat ze de sfeer van de serie vol willen houden, kan ik alleen maar toejuichen. Beter dan de film zal het zoiezo zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Lijkt wel op Sean Connery :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Een beetje hetzelfde idee als Solid Snake in MSG4 denk ik? (Nog nooit een MSG aangeraakt, pin me er niet op vast :P)

Desalniettemin kijk ik zeker uit naar dit deeltje, de vorige twee hadden een fantastisch sfeertje. Hopelijk zetten ze dit door in het derde deel!

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Grannd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:58:
[afbeelding]

Dit is het eerste plaatje dat is vrijgegeven. Lijkt niet zo op Max, maar het aantal polygonen is natuurlijk ook hevig toegenomen sinds Max Payne 2.
Sowieso is het discutabel wat 'op Max lijken' is, want in Max Payne 2 zag ie er totaal anders uit dan in deel 1 ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Max uit MP1 en MP2 zagen er wel uit als "tough guys", terwijl ik deze meer op een hillbilly vind lijken. Ik kijk hier erg na uit, al hoop ik alleen wel dat ze de sfeer(noir, muziek, complot) in ere houden. Daarbij vond ik MP2 zelfs nog een stukje beter, al lijk ik daar in de minderheid mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22-09 22:36

Fuelke

Forza Ferrari

>> Shooters

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer een Sam Fisher , :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Helaas geen Sam Lake.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:12:
[...]
Sowieso is het discutabel wat 'op Max lijken' is, want in Max Payne 2 zag ie er totaal anders uit dan in deel 1 ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.playfuls.com/images/news/max_payne3_rumor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.testfreaks.com/images/products/600x400/81/max-payne-2-the-fall-of-max-payne.398417.jpg

Beetje een softie geworden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 10:14
het verhaal is toch ook dat hij helemaal in gutter zit en echt alles heeft verkloot?

daar past ze nieuwe koppie wel bij.

Ben benieuwd, heb de vorige veel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Ja het is een soort Mickey Rourke geworden. Het is dezelfde kop als in deel I, maar daarna is het leven er even flink overheen gegaan (lees vrouwen, drank en andere rampspoed). Ik vind het wel wat hebben.

hoe maak ik zo'n sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
418O2 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 21:25:
het verhaal is toch ook dat hij helemaal in gutter zit en echt alles heeft verkloot?

daar past ze nieuwe koppie wel bij.

Ben benieuwd, heb de vorige veel gespeeld
Was het niet het geval dat zijn vrouw en kinderen kapot waren geschoten en dat ie daardoor er helemaal aan geestelijk aan onderdoor ging?

Lijkt me leuk om deze game te zien. MP1 en 2 waren beide echt geweldig goed en ook een break-through van ragdoll.. wat heb ik genoten met shotguns :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:58:
[afbeelding]

Rockstar Vancouver is dus de ontwikkelaar, zij zijn verantwoordelijk voor Bully en mede-verantwoordelijk voor Counter-Strike.
Afwachten maar, wat er tot nu toe staat lijkt er wel op dat ze de sfeer van de serie vol willen houden, kan ik alleen maar toejuichen. Beter dan de film zal het zoiezo zijn :)
Ik heb nooit geweten dat Rockstar iets te maken had met de ontwikkeling van Counter-Strike? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 21-09 23:01
Hebben ze volgens mij ook totaal niet, dus hoe ie daarbij komt is me een raadsel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 19:11

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Magazine screens:

http://www.pcgameshardwar...browser&article_id=686946

Het gerucht gaat ook, dat Max Payne 3 op een verbeterde engine van GTA 4 gaat draaien.

http://www.pcgameshardwar...3-with-GTA-4-Engine/News/

Tevens ook een nieuwe stemacteur voor Max:
Rockstar Vancouver gaat een nieuwe stemacteur gebruiken voor Max Payne 3. Dit blijkt uit een nog uit te komen editie van Game Informer.

Rockstar geeft in het tijdschrift aan dat ze iemand nodig hebben die wat ouder is. Daarom zal James McCaffrey, die verantwoordelijk was voor de stem in de eerste twee delen, dit keer niet meewerken aan de game. De ontwikkelaar geeft ook aan niet een bekende steracteur te willen casten.
http://www.gamer.nl/doc/5...stemacteur-in-Max-Payne-3

[ Voor 44% gewijzigd door Splinter Cell op 15-06-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

WTF? Nu is ie ineens John McClane geworden? De screenshots doen me meer denken aan Far Cry dan aan Max Payne eigenlijk.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Afbeeldingslocatie: http://www.pcgameshardware.de/screenshots/original/2009/06/Max-Payne-3-0.jpg

Ik zeg Jeff Bridges:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_-YmfQEJWGHo/SWSl-YsRHeI/AAAAAAAAAXQ/qRh_P0i0U1s/s320/iron-man-site-obadiah-stane.jpg

Aldanniet als Obadiah Stane :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die nieuwe screens zijn meer Resident Evil 5 dan Max Payne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
Ik weet niet wat ik hiervan moet gaan denken op dit moment, nadat ik die preview gelezen hebt. Dat komt mede omdat het verhaal nog niet bekend is. De setting is compleet anders, en dat hij een levend schild kan pakken doet me weer een beetje denken aan de nieuwe Splinter Cell (Conviction). De wapens en de bullettime lijken goed uitgewerkt, maar zonder een goed verhaal op de manier die we gewend zijn van Max Payne wordt dit denk ik niks.

EDIT: ik kwam trouwens nog de volgende trailer tegen, maar weet niet of hij nou officieel is of niet:

Filmpje

''I lied to myself that it was over, but it wasn't over, and it would get worse before the end.'' Zegt Max in dat filmpje, maar heb het idee dat het meer een fan-filmpje is met gameplay beelden van MP2.

[ Voor 21% gewijzigd door Jorn1986 op 16-06-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Not Pingu schreef op maandag 15 juni 2009 @ 21:54:
WTF? Nu is ie ineens John McClane geworden? De screenshots doen me meer denken aan Far Cry dan aan Max Payne eigenlijk.
Aan zoiets moest ik ook denken, toen ik ze zag. :(

Lijkt totaal niet op deel 1 en 2. Ben zeer benieuwd wat het verhaal wordt.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Die regen, die muziek, die stem, dat is juist de Max Payne sfeer. Daar moeten ze niet teveel aan veranderen. Ik krijg nu het gevoel dat het een teleurstelling wordt.

[ Voor 108% gewijzigd door SR8 op 16-06-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:25:
[...]

Ik weet niet wat ik hiervan moet gaan denken op dit moment, nadat ik die preview gelezen hebt. Dat komt mede omdat het verhaal nog niet bekend is. De setting is compleet anders, en dat hij een levend schild kan pakken doet me weer een beetje denken aan de nieuwe Splinter Cell (Conviction). De wapens en de bullettime lijken goed uitgewerkt, maar zonder een goed verhaal op de manier die we gewend zijn van Max Payne wordt dit denk ik niks.

EDIT: ik kwam trouwens nog de volgende trailer tegen, maar weet niet of hij nou officieel is of niet:

Filmpje

''I lied to myself that it was over, but it wasn't over, and it would get worse before the end.'' Zegt Max in dat filmpje, maar heb het idee dat het meer een fan-filmpje is met gameplay beelden van MP2.
dat komt inderdaad uit de film of uit deeltje 2 tis gewoon nep maar goed leuk bedacht. ik zie voor alsnog niks terug van het film noir gedoe en dat frustreert me enorm. ik zal morgen op stage die preview eens lezen kijken of daar nog wat nieuws instaat
Pagina: 1