Ik heb een aantal weken geleden een mycom bluetooth usb dongle gekocht. Alles geinstalleerd volgens boekje en het werkte perfect tot vandaag. Volgens mij begaf de software het want ik kon opeens geen andere bluetooth devices meer vinden en enkele momenten later begaf ie het helemaal. Het blauwe ledje in de dongle brandt gewoon ( een indicatie dat die aanstaat ) maar het icoontje in de systemtray zegt " bluetooth device cannot be found " wat dus bedoeld wordt dat de dongle niet meer gevonden kan worden. Soms reageert het icoontje simpelweg niet meer op klikken.
Ik heb een aantal malen geprobeerd alles opnieuw te installeren, 2de usb-poort gebruiken ipv eerste maar helaas lukte het niet. Bij mijn device manager ( windows xp prof ) staat er geen foutmelding. Alles wat met bluetooth te maken heeft werkt naar behoren volgens het systeem en verder werken andere hardware ook normaal. Ik kon via " my bluetooth places " nog wel fftjes connectie maken met andere bluetooth devices maar veel meer dan dat was het niet.
Daarna op mijn oude systeem geprobeerd die draait op win98se en daar werkt ie wel gewoon
Voor zover ik weet is er geen hardware conflict ofzo op mijn nieuwe pc alles werkte gewoon tot vandaag. Heb de hele pc afgestroopt maar alle drivers zijn geinstalleerd, geen apparaten die niet goed functioneren enz.
Hoe zou dit toch kunnen ? zou er tijdens de de-installatie iets fouts zijn gegaan ? ik heb alles volgens het boekje gedaan ( eerst software installeren dan pas dongle erin ) tevens ook geprobeerd dongle erin en dan pas installeren maar niks werkte.
Ik zou heel blij zijn als iemand wist waar het aan zou kunnen liggen
Ik heb een aantal malen geprobeerd alles opnieuw te installeren, 2de usb-poort gebruiken ipv eerste maar helaas lukte het niet. Bij mijn device manager ( windows xp prof ) staat er geen foutmelding. Alles wat met bluetooth te maken heeft werkt naar behoren volgens het systeem en verder werken andere hardware ook normaal. Ik kon via " my bluetooth places " nog wel fftjes connectie maken met andere bluetooth devices maar veel meer dan dat was het niet.
Daarna op mijn oude systeem geprobeerd die draait op win98se en daar werkt ie wel gewoon
Hoe zou dit toch kunnen ? zou er tijdens de de-installatie iets fouts zijn gegaan ? ik heb alles volgens het boekje gedaan ( eerst software installeren dan pas dongle erin ) tevens ook geprobeerd dongle erin en dan pas installeren maar niks werkte.
Ik zou heel blij zijn als iemand wist waar het aan zou kunnen liggen