Toon posts:

Hyperlink op tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website gemaakt en nou heb ik ook een flash intro gemaakt.
Nou is het mij ook gelukt om hem online te zetten en om er een hyperlink aan te koppelen, maar ik wil graag een hyperlink die op tijd werkt en niet op een klik.
Zodat de site na de flash intro pas geladen word.

Nou is dit waarschijnlijk een stomme vraag maar ik ben een n00b op het gebied van HTML en heb ook moeite gedaan om deze HTML code te krijgen (maar meeste website's met HTML hulp die ik kan vinden geven alleen een paar basis codes aan)..

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
je kan ook in je flash intro een URL openen... die wordt dan in het zelfde venster geladen :) Dan hoef je dus niet lastig te doen met HTML :) Maak je het in Swish of in Flash Studio?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het woord dat je verder helpt met zoeken is preloaden :)

Is gelukkig genoeg over te vinden.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sdomburg schreef op 06 mei 2004 @ 23:28:
Het woord dat je verder helpt met zoeken is preloaden :)

Is gelukkig genoeg over te vinden.
Niet waar, hij wil na z'n flashfilmpje de volgende pagina openen. Niks preloaden dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met Swish 2.0, en wil idd na het laden pas dat hij door linkt naar mijn site

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Zet in de laatste keyframe van je intro bij actions get url en dan geef je de url in van je index. Op het moment dat het swf bestandje in het laaste frame komt dan gaat ie "automatisch" naar je index" Bij klikken gebeurt er niks of je geeft dezelfde link via een teksthyperlink met bijvoorbeeld skipintro...
edit:
Dit is de flash oplossing BTW ik denk dat in de nieuwste swish ook wel zoiets zit anders ff importeren in flash...

[ Voor 30% gewijzigd door under-world op 06-05-2004 23:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik heb het gevonden _/-\o_

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

;) GG succes verder met je site !

[ Voor 7% gewijzigd door under-world op 06-05-2004 23:40 ]

Pagina: 1