Welke software wordt bij DVD writers geleverd?

Pagina: 1
Acties:

• DMA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Ben er al een tijdje naar op zoek, maar het lijkt nergens te vinden?!

Welke software wordt er bij de verschillende DVD branders geleverd? Bij mijn CD brander (Plextor) werd Nero 5.5 meegeleverd.
Zijn er DVD branders waarbij de nieuwe Nero (>6.0) wordt meegeleverd? Zijn er branders waarbij Easy software wordt meegeleverd? (Die koop ik dan in ieder geval niet!).

Ook op de sites van de fabrikanten kan ik dit niet vinden!

• markvt
  • Laatst online: 13-03 17:38

markvt

Peppi Cola

Ik kreeg nero bij mijn pioneer en mijn nec.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je kan Nero 6 voor 10 Euro OEM er meestal bijkopen.
edit:

3 Euro zelfs.
pricewatch: Ahead Nero Burning Rom 6.0 (OEM, UK)

Zoek dus gewoon de branden die je wil hebben en haal Nero 6 er voor 3 hele Euro's bij ;)

[ Voor 61% gewijzigd door sdomburg op 06-05-2004 23:10 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Voor wat ik me kan herinneren wordt bij sony branders vaak Easy meegeleverd..in america dan he.

Dat is ook iets.. in america levert plextor Easy CD creator meer, terwijl in europe dus Nero meegelevert wordt.

BTW, zolang ze nog niet door hun OEM voorraad nero 5.x heen zijn leveren ze geen nero 6. Anders blijven ze maar met Nero 5.x oem licenties liggen ....

maar dat doet iedere fabrikant ( kijkt naar de Easy CD creator 2.x die hij bij zijn Philips 8x kreeg ( en ja die philips brander heb ik gelukkig niet meer ) )

There is no place like ::1

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Mijn Pioneer DVR-A07 in Duitsland gehaald en Pinnacle Instant CD/DVD v8 erbij gehad. Bij m'n Plextor 12x CD brander van twee jaar terug zat WinOnCD 3.7

[ Voor 29% gewijzigd door Henk007 op 06-05-2004 23:17 ]

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

Pioneer A-06: pinnacle instant cd/dvd 7.0 en tevens nog wat andere pinnacle troep als dvd bewerkings programmas.

Lite-on cd brander 12x10x40x: nero 5.5 (beetje out-of-date ding)

verder hier nog een leuke lite-on dvd brander liggen, maar brandprogramma is mij reeds onbekend. Zou ik even computer moeten switchen, wat door de tijd en sllapende ouders momenteel onmogelijk is.

owjuh, nero 5.5 werkt alleen bij de bijgeleverde brander :? das nou zo vaag. hij herkent m'n pioneer wel, maar wil d'r niet op fikken omdat die er niet bijgeleverd was... erg vaag imo.

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Bij mijn nec 2500 kreeg ik de volledige versie van Nero 6 SE en een cdtje met allerlei dvd-pakketten (die ik nog niet heb gebruikt overigens).
sjobber schreef op 07 mei 2004 @ 03:09:
owjuh, nero 5.5 werkt alleen bij de bijgeleverde brander :? das nou zo vaag. hij herkent m'n pioneer wel, maar wil d'r niet op fikken omdat die er niet bijgeleverd was... erg vaag imo.
Nee hoor, dat is niet vaag; dat zie je heel vaak bij OEM-versies van Nero. De grap is overigens dat de software zelf niet is aangepast; op de een of andere manier krijgt ahead het voor elkaar dit te bereiken met de registratiesleutel.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 14:49

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Bij mijn nec 2500 zat helemaal geen software bij. Maar heee waarvoor heb je internet....

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• DMA
  • Laatst online: 23-11-2025
Mooi, dat geeft een hoop duidelijkheid! Nec 2500 is dus interessant, of een anders een Nero 6 los kopen. Wist niet dat voor een paar euro's te koop was.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Ik heb de Lite-on 851s (retail) gekocht. Bij deze zat geen nero. De software die erbij zat was:
- Sonic Mydvd
- Power DVD 4

Verwijderd

Bij mij sony brander zat het nero pakket zonder nero bruning rom, maar met nero expresse :(.

De nec 2500a brander die ik later heb gehaald zat geen software bij, maar dat vind ik ook niet nodig zolang je alleen maar van die halve paketten bij je brander krijgt :? .

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 09:21

tweakerbee

dus..?

Als je het legaal wilt doen: Nero 6 met PowerPack kost je "slechts" € 75.- }>

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1