[PC - gezocht] Futuristische racing games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoals de topictitel al zegt, ik ben op zoek naar futuristische race games voor de PC. Ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen met zoeken, maar volgens mij zijn er niet veel van. Ik heb wat rondgekeken op ign.com maar kan eigenlijk niks recents vinden.

Het leukst zou zoiets als Quantum Redshift op de Xbox zijn, met hyper snelle hover-voertuigen, maar dan voor PC dus. Alle tips zijn welkom. :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hele oude: megarace. Ik vond toendertijd Rollcage ook erg cool, dat werkt alleen op de moderne computers niet echt meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ook al een golden oldie, maar werkt prima met XP : Dethkarz :) Alleen geen hovercrafts, maar wel erg leuk.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
  • Laatst online: 22-01-2022
Zelf vind ik Ballistics een erg leuk en vooral SNEL racespel :P Zie voor info de link.
http://www.3dgamers.com/games/ballistics/#filelist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:47

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Bedankt voor de suggesties, ik zal de genoemde spellen eens wat nader bekijken :)

Maar er is dus weinig van de afgelopen 2 jaar gemaakt in dit genre voor de pc geloof ik :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Als je nog ouder wil moet je P.O.D (of was het gewoon pod?) proberen. Ik kreeg deze alleen niet onder XP aan de praat, dus het is vrij oud :D

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Justice schreef op 08 mei 2004 @ 12:46:
Als je nog ouder wil moet je P.O.D (of was het gewoon pod?) proberen. Ik kreeg deze alleen niet onder XP aan de praat, dus het is vrij oud :D
Dat spel heb ik nog thuisliggen, kregen wij bij onze p166 mmx. Was helemaal mmx-geoptimaliseerd enzo :D , wel gaaf spel vond ik :)

WipeOut, ook heel oud voor de pc. Maar volgens mij heb je helaas geen nieuwe versie voor de pc :( echt wel balen, maar voor de ps2 heb je nog een nieuwe(grafisch van deze tijd) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15
AtHomer schreef op 08 mei 2004 @ 12:38:
Maar er is dus weinig van de afgelopen 2 jaar gemaakt in dit genre voor de pc geloof ik :?
Dat kan je wel zeggen ja, racegames zijn sowieso niet zo populair op de PC en dan al helemaal niet in zo'n specifieke 'sector'. De laatste paar futuristische racegames die ik me kan bedenken van de afgelopen tijd zijn Bandits: Phoenix Rising en Ballistics. En verder komt Lagsters binnenkort, maar volgens mij was dat weer een online racegame.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:43
http://www.gamespot.com/pc/driving/dethkarz/

dethkarz dus...
kan me herrineren dat dat wel vet was :)

suc 6 :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Mits je geen allergie hebt voor al te primitieve VGA graphics zou je je ook aan Slipstream 5000 en Hi-Octane kunnen wagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinky schreef op 06 mei 2004 @ 23:16:
Zelf vind ik Ballistics een erg leuk en vooral SNEL racespel :P Zie voor info de link.
http://www.3dgamers.com/games/ballistics/#filelist
wel opletten... in de makkelijke modus gaat het springen automatisch, maar in hogere moeilijkheidsgraad moet je dat zelf doen... en das verdomde lastig, als je ook nog allerlei pinnen moet ontwijken op supersonische snelheid
AtHomer schreef op 08 mei 2004 @ 12:38:
Ballistics ziet er nog erg goed uit al zeg ik het zelf...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 20-10 23:25

Jumpiefox

Hoi ?

Wipeout vond ik ook altijd wel cool wel een "paar" jaar oud though :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Star Wars Podracer, en de wat mij betreft beste games zijn ook nog niet genoemd ;) Of in ieder geval meest sfeervolle..

-New York Racer (van the 5th element)
-Beam Breakers

Zijn nog niet zo heel oud, en in beide spellen race je met een soort van vliegende auto's in de lucht langs wolkenkrabbers. Vond ze wel leuk iig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34

Cyphax

Moderator LNX
DroogKloot schreef op 08 mei 2004 @ 14:21:
Mits je geen allergie hebt voor al te primitieve VGA graphics zou je je ook aan Slipstream 5000 en Hi-Octane kunnen wagen. :)
Hi-Octane op een P200 is al niet meer speelbaar (te snel), dus dat weet ik ook niet hoor :+

Ik vind persoonlijk ook Rollcage wel gaaf, dat draait als het goed is prima.. bij mij altijd wel iig, ook onder XP op een snelle PC.
Megarace 2 is ook heel mooi (nogal aparte manier van banen 'renderen' maar daardoor mooie graphics).
Wipeout 2097 is er ook in D3D dus die ziet er lang niet slecht uit dan, als je 'm aan de gang krijgt (sommigen lukt het wel, anderen niet).

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1