Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
een hele oude: megarace. Ik vond toendertijd Rollcage ook erg cool, dat werkt alleen op de moderne computers niet echt meer...
Ook al een golden oldie, maar werkt prima met XP : Dethkarz
Alleen geen hovercrafts, maar wel erg leuk.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Zelf vind ik Ballistics een erg leuk en vooral SNEL racespel
Zie voor info de link.
http://www.3dgamers.com/games/ballistics/#filelist
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Bedankt voor de suggesties, ik zal de genoemde spellen eens wat nader bekijken 
Maar er is dus weinig van de afgelopen 2 jaar gemaakt in dit genre voor de pc geloof ik
Maar er is dus weinig van de afgelopen 2 jaar gemaakt in dit genre voor de pc geloof ik
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Als je nog ouder wil moet je P.O.D (of was het gewoon pod?) proberen. Ik kreeg deze alleen niet onder XP aan de praat, dus het is vrij oud
Human Bobby
Dat spel heb ik nog thuisliggen, kregen wij bij onze p166 mmx. Was helemaal mmx-geoptimaliseerd enzoJustice schreef op 08 mei 2004 @ 12:46:
Als je nog ouder wil moet je P.O.D (of was het gewoon pod?) proberen. Ik kreeg deze alleen niet onder XP aan de praat, dus het is vrij oud
WipeOut, ook heel oud voor de pc. Maar volgens mij heb je helaas geen nieuwe versie voor de pc
Dat kan je wel zeggen ja, racegames zijn sowieso niet zo populair op de PC en dan al helemaal niet in zo'n specifieke 'sector'. De laatste paar futuristische racegames die ik me kan bedenken van de afgelopen tijd zijn Bandits: Phoenix Rising en Ballistics. En verder komt Lagsters binnenkort, maar volgens mij was dat weer een online racegame.AtHomer schreef op 08 mei 2004 @ 12:38:
The devil is in the details.
http://www.gamespot.com/pc/driving/dethkarz/
dethkarz dus...
kan me herrineren dat dat wel vet was
suc 6
dethkarz dus...
kan me herrineren dat dat wel vet was
suc 6
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Mits je geen allergie hebt voor al te primitieve VGA graphics zou je je ook aan Slipstream 5000 en Hi-Octane kunnen wagen.
Verwijderd
wel opletten... in de makkelijke modus gaat het springen automatisch, maar in hogere moeilijkheidsgraad moet je dat zelf doen... en das verdomde lastig, als je ook nog allerlei pinnen moet ontwijken op supersonische snelheidStinky schreef op 06 mei 2004 @ 23:16:
Zelf vind ik Ballistics een erg leuk en vooral SNEL racespelZie voor info de link.
Ballistics ziet er nog erg goed uit al zeg ik het zelf...AtHomer schreef op 08 mei 2004 @ 12:38:
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:13 ]
Wipeout vond ik ook altijd wel cool wel een "paar" jaar oud though
The first casualty in war is always the truth...
Star Wars Podracer, en de wat mij betreft beste games zijn ook nog niet genoemd
Of in ieder geval meest sfeervolle..
-New York Racer (van the 5th element)
-Beam Breakers
Zijn nog niet zo heel oud, en in beide spellen race je met een soort van vliegende auto's in de lucht langs wolkenkrabbers. Vond ze wel leuk iig
-New York Racer (van the 5th element)
-Beam Breakers
Zijn nog niet zo heel oud, en in beide spellen race je met een soort van vliegende auto's in de lucht langs wolkenkrabbers. Vond ze wel leuk iig
Hi-Octane op een P200 is al niet meer speelbaar (te snel), dus dat weet ik ook niet hoorDroogKloot schreef op 08 mei 2004 @ 14:21:
Mits je geen allergie hebt voor al te primitieve VGA graphics zou je je ook aan Slipstream 5000 en Hi-Octane kunnen wagen.
Ik vind persoonlijk ook Rollcage wel gaaf, dat draait als het goed is prima.. bij mij altijd wel iig, ook onder XP op een snelle PC.
Megarace 2 is ook heel mooi (nogal aparte manier van banen 'renderen' maar daardoor mooie graphics).
Wipeout 2097 is er ook in D3D dus die ziet er lang niet slecht uit dan, als je 'm aan de gang krijgt (sommigen lukt het wel, anderen niet).
Saved by the buoyancy of citrus
Pagina: 1