Toon posts:

Zeer lange VGA kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik moet meerdere monitor tot 35 meter van de computer plaatsen.

Met de Belkin Expandview 8 poort kan ik monitoren ver weg plaatsen maar kan ik dit zonder versterker ?

Waar kan ik dergelijke lange kabels halen en waar kan ik deze eventueel halen per meter?

Heeft iemand hier ervaring mee?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
35 meter zonder versterker gaat gegarandeerd niet lukken.

Verwijderd

is het niet gemakkelijker om de pc te verplaatsen? Wat 35m gaat je idd gegarandeerd niet lukken.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

interferentie krijg je al vanaf ongeveer 10 meter met een afgeschermde kabel (klapperend beeld).
edit:
misschien een setting bouwen met een draadloze video ontvanger en dan splitten met die Belkin VGA splitter ?

[ Voor 40% gewijzigd door under-world op 06-05-2004 22:01 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

35 meter is errug veel.
Kun je niet beter zoiets proberen: pricewatch: StarTech UTP KVM Extender

Dat is een KVM switch die over UTP gaat :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 04:05
Ik weet wel dat een eigenschap van KVM switches over UTP is dat hoe lang de bedrading is des te minder je mogelijkheiden in resolutie en refreshrate worden..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• under-world

under-world

ooh-la dots

Zon MArmitek consumentensetje voldoet binnen van 25-30 m en in open lucht 100-150 meter. Als je 1 wandje doormoet ofzo dan lijkt het me geen enkel probleem. Mocht je meer zekerheid willen of het professioneel willen gebruiken dan raad ik je een professionele receiver/transmitter aan op die afstand. Bekabeling en losse signaalversterkers ben je tegenwoordig net zo duur of nog duurder uit....
(acrobatreaderfile)
http://www.marmitek.com/en/pdf/9380.pdf

edit/ maar waarvoor wil je het eigenlijk gebruiken ?

[ Voor 14% gewijzigd door under-world op 06-05-2004 22:16 ]

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is zoiets dan niets voor jou?
UTP kan tot 100 meter....

Afbeeldingslocatie: http://www.magenta-research.com/cat5_utp_extend/images/MultiViewPC_th.jpg
The MultiView PC™ Extender is a cost effective solution to remote your users keyboard, mouse and monitor up to 450 feet on a SINGLE CAT5 twisted pair cable. Supporting resolutions to 1280x1024, MultiView PC is small compact and easy to setup.
/te laat zie ik al :)

[ Voor 5% gewijzigd door arjants op 06-05-2004 22:19 . Reden: te laat :) ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• under-world

under-world

ooh-la dots

ik lees net dit TV Duplexen vanaf PC topic. Hierin praat je over Tv's... :+ Probeer ff iets van een schema te geven of iig al je apparaten te benoemen zo is het nog een beetje gissen. Ik vraag me af wat je nu precies wil doen omdat ik denk dat ik je wel kan helpen als je iets duidelijker bent. :) VGA signaal of PAl signaal ? OP TV of monitor ? IS het 1x 35 meter en dan splitten in 8en of bijvoorbeel 8x 35 ?

Verwijderd

Topicstarter
we moeten nu gaan werken met 4 TFT's ipv TV's. Dus gewoon DSUB zou het makkelijkst zijn.

In de Belkin zit een vorm van versterker tot 200 feet. (= 60 meter). Waarom zou het dan toch niet werken?

Zelf ben ik ook niet helemaal compleet tevreden met de belkin specificaties van 200 feet.

Die vorige topic van mij is al weer oud. Wel voor dezeflde vereniging maar niet echt meer van toepassing omdat de plannen er gewijzigd zijn.

• under-world

under-world

ooh-la dots

Via Dsub (digitaal signaal ipv analoog) en met een porter/duplicator die ook het signaal actief versterkt lijkt het me wel te moeten kunnen. Heb je het al eens geprobeerd met een lange dsubkabel ? Vraag anders bij een een beamerverhuurbedijf of ze ook losse kabels verhuren en of ze ervaring/versterkers/kabels in huis hebben om zo'n afstand te overbruggen. Ik heb ervaring met PAL en VGA over grote afstnaden maar niet met tfts over dsub. Maar volgens mij kan het in principe makkelijk maar die kabels zijn duur en bij grote afstanden moet er een signaalversterker tussen. Voor dit soort zaken moet je eens contact opnemen met bijvoorbeeld een beamerverhuur/verkoopbedrijf. Die kunnen je vertellen wat je exact nodig hebt en ook kabels zijn voor dit soort dingen te huur omdat die krengen (niet standaard) en dus knetterduur zijn.
edit:
Ik heb nog even de specs van dat Belkin kastje bekeken en dat ziet er wel okay uit... BEdenk je wel dat ie alleen op de output versterkt dus tussen PC en Belkin kan dan >10m niet zonder signaalversterker.

• Distribueert het VGA-signaal over acht monitoren tot op een afstand van 60 m.
• De afgeschermde metalen behuizing beschermt tegen elektromagnetische en radiofrequente storing.

Maar er staat ook

Productkenmerken :
• Geschikt voor standaard VGA- en super VGA- analoge RGB-videokaarten.

Of dit ding ook met digitaal signaal overweg kan durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

[ Voor 32% gewijzigd door under-world op 06-05-2004 23:16 ]

Pagina: 1