Via Dsub (digitaal signaal ipv analoog) en met een porter/duplicator die ook het signaal actief versterkt lijkt het me wel te moeten kunnen. Heb je het al eens geprobeerd met een lange dsubkabel ? Vraag anders bij een een beamerverhuurbedijf of ze ook losse kabels verhuren en of ze ervaring/versterkers/kabels in huis hebben om zo'n afstand te overbruggen. Ik heb ervaring met PAL en VGA over grote afstnaden maar niet met tfts over dsub. Maar volgens mij kan het in principe makkelijk maar die kabels zijn duur en bij grote afstanden moet er een signaalversterker tussen. Voor dit soort zaken moet je eens contact opnemen met bijvoorbeeld een beamerverhuur/verkoopbedrijf. Die kunnen je vertellen wat je exact nodig hebt en ook kabels zijn voor dit soort dingen te huur omdat die krengen (niet standaard) en dus knetterduur zijn.
edit:
Ik heb nog even de specs van dat Belkin kastje bekeken en dat ziet er wel okay uit... BEdenk je wel dat ie alleen op de output versterkt dus tussen PC en Belkin kan dan >10m niet zonder signaalversterker.
• Distribueert het VGA-signaal over acht monitoren tot op een afstand van 60 m.
• De afgeschermde metalen behuizing beschermt tegen elektromagnetische en radiofrequente storing.
Maar er staat ook
Productkenmerken :
• Geschikt voor standaard VGA- en super VGA- analoge RGB-videokaarten.
Of dit ding ook met digitaal signaal overweg kan durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
[
Voor 32% gewijzigd door
under-world op 06-05-2004 23:16
]