Toon posts:

[TV-OUT]Wel beeld, geen film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Greetz,

Ik heb bezoek thuis en ik wilde eigenlijk graag een divxje laten zien. Dit doe ik dmv van een geforce 2 tv-out via composiet naar een scartblokje en dan op de externe ingang van de televisie. Dit werkte altijd mooi, maar nu overkomt mij het volgende. Op de tv is wel gewoon beeld te zien (het bureaublad bijvoorbeeld) maar daar waar de film wordt getoond op de monitor is er op de televisie zwart te zien. Ik heb de nieuwste drivers gedownload, helpt niks. Ik heb daarna dxdiag gestart (weet niet zeker of dit werkt met een of andere directdraw achtig iets) en deze gaf een error dat hij een bestand miste, hij vroeg of hij het mocht downloaden, dit natuurlijk gedaan, hielp ook niets. Verder heb ik alle nutteloze progjes afgesloten in de system tray en andere processen, weer geen resultaat. Weet iemand (liefst snel :) ) waar dit aan ligt?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 21:53 . Reden: typfoutje ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Snel: je primary monitor disablen, zodat enkel je TV beeld geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Is een idee, ga meteen proberen, alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Je kunt volgens mij instellen op welke monitor je de Video output wilt zien. Ik geloof niet dat het mogelijk is om dit op beide tegelijkertijd te zien.

• Hackykid
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-06 10:15
Dit heeft te maken met overlays, die laat ie normaal niet zien op de tv-out, je moet je tv als clone instellen en dan de overlay mode op theater zetten.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 06 mei 2004 @ 21:53:
Snel: je primary monitor disablen, zodat enkel je TV beeld geeft.
Respect _/-\o_
Het werkte, bedankt!!
Hackykid schreef op 06 mei 2004 @ 21:55:
Dit heeft te maken met overlays, die laat ie normaal niet zien op de tv-out, je moet je tv als clone instellen en dan de overlay mode op theater zetten.
Ja weet ik, daarom heb ik ook dxdiag gestart, wist naam alleen niet uit het hoofd. :)

Het werkt nu, alleen beetje lastig om de film vooruit te spoelen ed als je niet tegelijkertijd de muis kunt bewegen en kijken waar je zit :)
Morgen maar eens kijken hoe ik hem weer fatsoenlijk aan de praat krijg, iemand hier nog ideetjes voor?
Alvast bedankt!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:19

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
klonen, en in de mediaplayer de overlays uitzetten, dan wordt t beeld gewoon gekloont... dan moet t werken denk ik...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 16:43
Bij ati kan je instellen bij overlapping"overal identiek"
Dan heb je dus gewoon beeld zoals op je monitor.
Ik weet niet het bij Nvidea zit, maar miss kan je dit wel ergens instelleen
Pagina: 1