amper netwerk met t68i

Pagina: 1
Acties:

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:27
dag allen,

Heb nu ongeveer een jaartje mijn sony ericsson t68i,
Maar toen ik vannochtend mijn telefoon wou gebruiken, kon hij geen netwerk vinden..

Dus ik het huis uit en telefoon in de lucht houden.. 8)7 goed.. dat werkte dus een beetje.. had 1 streepje bereik (vodafone) Maar ik heb nu continu maar 1 streepje of niks, terwijl ik normaal altijd op hetzelfde punt de volle mep had..

Geen instellingen veranderd ofzo.. En als ik handmatig netwerken ga zoeken, dan kan hij vodafone niet eens vinden.. (02, ben( :? ) en kpn wel)

Wat zeggen jullie hiervan.. antenne stuk of ligt het em gewoon aan het netwerk???

Ben nu wel gefrustreerd, want ben taxi chauffeur en krijg mijn ritjes door via mobiel.. En nu geen bereik :( :(

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:25
Ik weet een ding: dit komt vaker voor... Denk dat je antenne kaduuk is, wij hebben ook hier een T68i, en is om onverklaarbare redenen bereikloos... (wel bereik, maar niet veel, vaak niet eens genoeg om te bellen...)

[ Voor 20% gewijzigd door Roflmao op 06-05-2004 20:49 ]

• Janus2700
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01 13:54
Dit probleem heeft een vriend van mij ook gehad....Toen was de enige oplossing opsturen naar ericsson, opgestuurd.... probleem was toen even verholpen maar kwam weer terug, nog een keer opgestuurd toen was het probleem pas verholpen.....

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:27
da's mooi kloten...

Nou ja.. me abbo is toch bijna afgelopen.. Maar om nu zo van me toestel af te komen is wel weer minder.. :(

Verwijderd

Rexcore schreef op 06 mei 2004 @ 20:46:Heb nu ongeveer een jaartje mijn sony ericsson t68i,
Maar toen ik vannochtend mijn telefoon wou gebruiken, kon hij geen netwerk vinden..
Bij de meeste zaken heb je een jaar garantie dus als je daar nog binnen zit kun je er mee terug gaan en voor reparatie op laten sturen.

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

How tijd voor een nieuwe tel. Er zijn een aantal leuke aanbiedingen deze maand vind ik.

>Systeemspecs<

Pagina: 1