ik heb de chenbro gaming bomb gekocht en ben hem al vollop aan het modden. nu viel mij op dat er een 'sabotage schakelaat' opzit. Weet je wel zo'n scakelaar die contakt maakt met het side penal en als het side penal eraf gaat dat hij dan een allarm afgeef ofzo.
maar ik heb er aleen de schakelaar inzitten en wil er dus iets van een alarm aan hangen. nu zat ik zelf te denken aan een autotoeter (dus als mijn case open is gaat er een flinke toeter af) maar mijn vraag aan jullie is of een computer voeding dat trekt.
er zit nu een 400 wat voeding in (in gebruik dus) en heb nog een 350 wat voeding liggen die ik er eventueel wel bij kan plaatsen.
ik wacht op jullie antwoord.
jullie mogen mij ook wel wat andere ideeen geven hoor.
bij voorbaat dank.
maar ik heb er aleen de schakelaar inzitten en wil er dus iets van een alarm aan hangen. nu zat ik zelf te denken aan een autotoeter (dus als mijn case open is gaat er een flinke toeter af) maar mijn vraag aan jullie is of een computer voeding dat trekt.
er zit nu een 400 wat voeding in (in gebruik dus) en heb nog een 350 wat voeding liggen die ik er eventueel wel bij kan plaatsen.
ik wacht op jullie antwoord.
jullie mogen mij ook wel wat andere ideeen geven hoor.
bij voorbaat dank.