"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
In eerste instantie lijkt me dit gewoon een driver probleem, kan je aan het begin van de installatie geen extra drivers laden??
Edit:
Met bijv. de installatie van Suse kan je voor de installatie opgeven welke extra modules je wil laden voor bijv. RAID controllers, netwerkkaarten etc. Je kan dit zien als het F6 knopje bij de installatie van Windows.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 20:45 ]
de schijven die ik gebruik zijn:
1. (kan ik ff niet vinden)
2. (kan ik ff niet vinden)
3. Maxtor 6Y060L0
4. Maxtor 6Y060L0 (2x dus)
5. IBM - DTLA - 307060 (hier moet ie op komen, nog niks gepartitioneerd, doe ik tijdens de installatie)
6. IBM - DPTA - 372730
ik heb een Asus P4P800 (of het een deluxe is weet ik niet)
met een Intel Pentium 3,2 Ghz processor en 1024 MB DDR-Ram
en hoe bedoel je met 'kan je aan het begin van de installatie geen drivers vinden' ?????
[ Voor 8% gewijzigd door webfreakz.nl op 06-05-2004 20:46 . Reden: de harddisk zitten aangesloten met een raid systeem, ik zal ff plaatje schieten:) ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Rustig even de policy doorlezen dus, en uitvinden hoe je support voor die disken of controller krijgt, succes! Ohja, volgens mij is IDE ook ATA, ik denk dat je SATA bedoelt
Dit topic is gesloten.
![]()