Bij opstarten kreeg ik zonet de melding dat door een verandering van de hardware op mijn computer sinds het begin van de installatie van Win XP Home (ik heb de originele), ik nog 3 dagen de tijd had om Xp te herregisteren en activeren of dat het besturingssysteem niet meer zou opstarten.
Van bijkomende hardware heb ik enkel een nieuwe geluidskaart en graka (upgrade naar ATI9800Pro) en dit reeds 2 maand geleden. Voor de rest is alles nog hetzelfde. Ik heb de computer nu 5 maanden.
Online herregisteren ging niet, vermoedelijk omdat de vraag wordt gesteld nog voor ik win XP opstart.
Via telefoon ging het dus wel.
Lange code intoetsen en Xp start nu weer normaal op.
Vraag is, is zoiets courant bij upgraden?
Moet ik mij na en tijdje weer aan zoiets verwachten?
Wanneer is het niet meer mogelijk? Ik zal ooit wel eens het mobo en de CPU met geheugen upgraden.
Van bijkomende hardware heb ik enkel een nieuwe geluidskaart en graka (upgrade naar ATI9800Pro) en dit reeds 2 maand geleden. Voor de rest is alles nog hetzelfde. Ik heb de computer nu 5 maanden.
Online herregisteren ging niet, vermoedelijk omdat de vraag wordt gesteld nog voor ik win XP opstart.
Via telefoon ging het dus wel.
Lange code intoetsen en Xp start nu weer normaal op.
Vraag is, is zoiets courant bij upgraden?
Moet ik mij na en tijdje weer aan zoiets verwachten?
Wanneer is het niet meer mogelijk? Ik zal ooit wel eens het mobo en de CPU met geheugen upgraden.