Ik gebruik al 4 maanden naar volle tevredenheid een iPAQ 2210 als MP3 speler en agenda.
Mijn iPAQ is uitgebreid met een goedkope 1 GB MicroDrive en 256 MB MMC kaart. De MMC kaart gebruik ik voor toepassingen die veel access vereisen (kaarten, documenten, etc.) en de MicroDrive gebruik ik voor de MP3 muziek.
Ik heb PocketMusic aangeschaft voor US$ 20 ofzoiets om MP3's af te spelen, maar er zijn ook gratis progsels. Ik ben echter tevreden met PocketMusic (voor de prijs hoef je het niet te laten) dus ik blijf daar lekker bij. De ingebouwde Windows Media Player heeft als nadeel dat hij geen MP3's in het geheugen kan cachen waardoor de batterijtijd bij gebruik van een microdrive drastisch daalt, dus een extra progsel/player is wel aan te raden.
Voor de PalmOS liefhebbers in dit topic: Bijkomend voordeel van PocketPC boven PalmOS is Exchange ActiveSync. Mijn iPAQ staat volledig los van m'n client PC, communicatie geschiedt direct via de server, via GPRS.
-edit-
Met PocketMusic kun je hardwarebuttons toewijzen aan functies, en je hebt een Today plugin waarmee je ook door je playlist kunt scrollen.
Ik gebruik trouwens een goedkoop Philips koptelefoontje van de FRS, met volumeregelaartje
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 10-05-2004 13:42
]