Ik ben voor ons bedrijf aan het zoeken naar een oplossing om onze klanten support te kunnen bieden op onze producten. Wij willen hiervoor een helpdesk opzetten en willen onze klanten ook kunnen ondersteunen door de controle over hun pc over te nemen (om wat te wijzigen of om iets voor te doen).
Het probleem hiervan is alleen dat de meeste remote administration tools voor ons precies verkeerd om werken.
In ons geval is het zo dat de klanten het initiatief naar ons moeten nemen waarna wij hun kunnen helpen.
De standaard remote tools werken op de manier waar de administrator connect op de client pc.
Nu heb ik een oplossing gevonden te weten Inquiero welke eigenlijk prima aan onze eisen voldoet.
https://www.inquiero.com/
Dit is een tool op basis van een asp model.
Je kan op je eigen website een grote button maken met KLIK HIER VOOR ONLINE HELP waar de klant op kan klikken bij problemen. Dan krijg je een chatsessie met je klant. Hierna kan je de pc van de klant overnemen zonder dat er een apparte client tool voor hoeft te worden geinstalleerd(Java applet wel) . Het werkt allemaal browser based.
Het probleem is alleen de prijs van € 75,- p/medewerker/maand.
We willen eigenlijk een oplossing die niet op basis van het ASP model werkt.
Iemand ideëen?
Het probleem hiervan is alleen dat de meeste remote administration tools voor ons precies verkeerd om werken.
In ons geval is het zo dat de klanten het initiatief naar ons moeten nemen waarna wij hun kunnen helpen.
De standaard remote tools werken op de manier waar de administrator connect op de client pc.
Nu heb ik een oplossing gevonden te weten Inquiero welke eigenlijk prima aan onze eisen voldoet.
https://www.inquiero.com/
Dit is een tool op basis van een asp model.
Je kan op je eigen website een grote button maken met KLIK HIER VOOR ONLINE HELP waar de klant op kan klikken bij problemen. Dan krijg je een chatsessie met je klant. Hierna kan je de pc van de klant overnemen zonder dat er een apparte client tool voor hoeft te worden geinstalleerd(Java applet wel) . Het werkt allemaal browser based.
Het probleem is alleen de prijs van € 75,- p/medewerker/maand.
We willen eigenlijk een oplossing die niet op basis van het ASP model werkt.
Iemand ideëen?
"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"