Toon posts:

[XP] error bij direct X install*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net windows XP overnieuw geinstalleerd, alle drivers en troep er weer op kom ik bij direct X installatie, error :?

De software die u installeert, voldoet niet aan de eisen van de WIndows Logo-test, die op compabilitieit met Windows XP controleert. Deze software wordt niet geinstalleerd. Neem contact op met de systeembeheerder.

[ok]

Plaatje

ik heb ook nog iemand gevonden die hetzelf probleem heeft 8)7

weet iemand een oplossing hiervoor?

heb de websetup geprobeerd en de hele gedownload maar geen 1 werkt.

[ Voor 34% gewijzigd door Spider.007 op 06-05-2004 19:28 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tipje; alt+printscreen zodat wij niet je hele MSN lijst hoeven mee te lezen; en dit ook leesbaar blijft...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar diegene die hem voor me upload is er nu niet meer en heb nergens anders om up te loaden :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is geen excuus; typ de foutmelding dan maar even over; anders sloop ik deze layout verpestende image er wel even voor je eruit :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
na ja ik kan hem nergens anders uploaden kan hem wel weg halen de image, maar dan is het niet duidelijk voor de mensen hier :?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

begin allereerst maar eens met het op "prompt" zetten van driver signing policy:
deze computer > eigenschappen > hardware > driver signing.

fiets daarna langs windowsupdate en haal een update voor je root certificates op (staat dacht ik bij de non-critical updates).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op 07 mei 2004 @ 01:24:
begin allereerst maar eens met het op "prompt" zetten van driver signing policy:
deze computer > eigenschappen > hardware > driver signing.

fiets daarna langs windowsupdate en haal een update voor je root certificates op (staat dacht ik bij de non-critical updates).
1) gedaan nog steeds het zelfde
2) windows update doet het ook al niet :S , die zegt heel de tijd van 'D website is vebeterd. Klik op N bijwerken om de nieuwe versie van de software te download en Windows Update te starten' en dan doe ik Nu bijwerken en dan laad die nieuwe pagina maar dan krijg ik weer precies hetzelfde |:(

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:23
Het lijkt mij het beste dat je je bak weer helemaal leeg knikkert en weer van voor af gaat beginnen.
Ik heb deze melding ook een keer gehad, maar ik had dat dus met alle software die ik probeerde te installeren ( ook de niet ms software ).
Een re-install heeft alles opgelost.

<offtopic, no offense modus>
wat heb jij achterlijk veel contacten in je MSN lijst zitten. Je kunt me nooit en te nimmer wijsmaken dat je met al deze mensen nog contact hebt
</offtopic, no offense modus>

Verwijderd

Topicstarter
ik zal dan vandaag maar effe format c doen
tja, die mensen meeste praat ik niet mee hoor :+ ik ken ze wel allemaal ;)

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 19:03

Machiel187

64bit Powah!

Heb hetzelfde probleem.
Full install van DX9a werkt wel gewoon, nou nog 9b zien te fixen .

[ Voor 16% gewijzigd door Machiel187 op 07-05-2004 13:52 ]

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

• Machiel187
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 19:03

Machiel187

64bit Powah!

Ik heb de full redist versie van DX9b gedownload van de microsoft pagina, en die kan ik installen zonder enig probleem.

(Driver signing op ignore)

Je kunt hem hier downloaden. Dit heeft bij mij alle problemen opgelost! /cheer
edit:

hier nog DX9a als je die eerst wilt installeren.

[ Voor 37% gewijzigd door Machiel187 op 07-05-2004 14:10 ]

Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het OS in de topic titel staat :)

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 21:54
Helpt dit niet? Staat btw nog veel meer in de search. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al geformatteerd en alles werkt nu goed :) :Y)
Pagina: 1