Ik wil nu dat ik .php bestanden in vervolg niet meer met ZEND wil opstarten, maar met Editplus. Ik heb dit programma al eerder gehad maar ik vond ZEND laatst beter werken. Nu is bij mij de lol er af (best zwaar enzo, hij flipt wat) dus ik wil weer terug naar Editplus. Ik installeer dat dus weer (Had het geuninstalt ja) maar ik krijg het programma niet meer in de lijst met openen met. Dit is best irritant en ben niet van plan altijd Editplus eerst op te starten en daarna pas de bestanden openen helaas.
Heeft iemand dit probleem ook gehad (met een ander programma)? Of weet iemand de oplossing? Reageer dan heel graag even!
Edit: Als ik dus blader en openen klik wordt EditPlus dus niet opgenomen in de lijst van Openen Met...
Heeft iemand dit probleem ook gehad (met een ander programma)? Of weet iemand de oplossing? Reageer dan heel graag even!
Edit: Als ik dus blader en openen klik wordt EditPlus dus niet opgenomen in de lijst van Openen Met...
[ Voor 9% gewijzigd door Schelte op 06-05-2004 19:12 . Reden: Het was blijkbaar niet goed duidelijk... ]