Toon posts:

Drivers maar hoe installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de nieuwste drivers gedownload maar als ik deze zip uitpak zitten erin: ddl's,bin file en een .vdx, hoe moet ik die installeren? ik heb met nero die bin al geprobeerd te branden maar dat gaat niet

Verwijderd

drivers, waarvoor? .vdx is toch meestal je videokaart?

configuratiescherm-->systeem-->hardware-->apparaatbeheer-->rechtermuis op apparaat waarvan je de drivers wil updaten-->zelf kiezen-->ook op deze locatie zoeken aanvinken en laten zoeken in de map met de gedownloade drivers

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 19:00 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-08 13:46
En een .INF ...

Ga naar je hardware eigenschappen en ga daar naar het device waarvan je je drivers wilt installeren. Klik hier dubbel op om de eigenschappen te bekijken. Kies dan voor hetgeen wat je wilt, stuurprogramma bijwerken. Daarna ga je zelf kiezen, en geef je aan dat je zelf een locatie wilt aangeven (of op een diskette zoeken). Dan geef je de locatie van de uitgepakte bestanden aan.. installeren, rebooten, en klaar is kees. [/basic]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-08 21:19
geef eerst eens aan voor wat voor onderdeel van je pc je drivers wilt installeren!!

het is een beetje vaag:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 18:56:
en een .vdx, hoe moet ik die installeren?
Ik denk dat je .vxd bedoelt, en het zijn waarschijnlijk drivers voor Windows 95/98.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-08 21:19
ik zie dat je al eerder topics hebt geopend met vragen over hoe drivers moeten worden geinstalleerd. vraag een kennis of koop een boek over windows is mijn advies. dit is erg basic

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Lees anders de uitleg op de site van de fabrikant, of download de .exe versie van de driver.

Vragen als dit horen niet echt thuis op GoT, neem anders eens een kijkje op http://www.beginnersweb.nl :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.