Toon posts:

install Audigy 2 > geen internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eerst een sounblaster 128 pci, na de drivers van deze eraf gegooid te hebben en de geluidskaart eruit te halen,

deed ik mijn gloednieuwe audigy 2 zs erin, zelfde slot als mn vorige sb128 pci,
nu installeer ik mijn drivers van de cd2, ploef knalt internet weg,
een netwerkverbinding heeft hij, maar het lijkt alsof er ineens problemen zijn met mijn dns?

ik heb een realtek cheapass netwerkkaartje, maar met de sb128 pci had ik wel gewoon internet?

in de search kon ik niets hierover vinden....voor specs zie sign

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:52
heb je je realtek op dynamisch of op statisch staan? En heb je verder het probeel ook als je nieuwe drivers download van support.creative.com, en heb je t ook als je een ander pci slot probeerd?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja, hier kunnen we weinig mee he ;)
Er zijn maar weinig FAQ's die iets hebben over "Poef internet weg".

Geef eens meer info ?
IRQ's die in de weg zitten ? Krijg je een IP bij een release ?

Tijd voor een nieuwe sig..

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Kun je wel verbinding maken met je modem? Meestal is dat iets in de trant van http://192.168.100.1 :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heeft zo'n Audigy geen Firewire poort? Dacht van wel namelijk.
Ik heb hier een Firewire kaartje in mijn pc zitten namelijk, en die herkent hij als netwerkadapter, terwijl ik Firewire geen netwerk, maar eerder een versnelde USB verbinding vind. Daar denkt Windows dus anders over. Kun je even bij je netwerkadapters kijken of bij Deze Computer -> Apparaatbeheer, of het Firewire gedeelte niet jouw internet blokkeert? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1