logitech z680 zonder pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:14

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Hoi,

ik heb op de pc nu een DTT2500 van Cambridge soundsworks. Die PC en set staan boven in mijn kamer.

Nu heb ik beneden een breedbeeld tv en dvd speler. Ik wil daar dus een dolby digital/dts set op aansluiten. Nou zag ik dus deze logitech z680 set staan. Is deze ook stand alone ( zonder pc ) goed te gebruiken of is een home cinema set dan beter qua geluid.

Deze vraag uiteraard ivm de prijs van de z680 itt prijzen van home cinema set.
Het is logisch dat je voor 1500 euro Harman Kardon meer krijgt dan 360 euro voor een logitech systeem.

Maar hoe volstaat de Z680 in mijn huiskamer bij de tv? Waar de tv staat zijn dit de afstanden..

Ik zit zelf zo een 4 meter van de tv af. Dus de rear speakers komen op 4 meter afstand van de front speakers naast de tv. Tussen de rear speakers zit krap 3 meter. En de bas er dan nog bij ergens in de kamer.

Is deze set krachtig genoeg voor deze ruimte/afstand..

Daarbij kan ik voor de bas nog mijn stereo inschakelen omdat deze stereoset een enorme krachtige lage film bas produceert. Dus voor de bas ben ik niet bang, dat hoor ik nu al van de buren als ik de stereo bij films gebruik :)

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 21:10
Ik heb zelf deze set in een kamer die vrij groot. Het volume is prima. Ik denk dat deze set even veel vermogen heeft als een eenvoudige home theatre set van jvc of sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
okeej, ik hoor net dat mediamarkt hem aanbiedt voor 333 euro. Gaat mij erom dat ik wel redelijk geluid om heen heb in de film.

[ Voor 3% gewijzigd door phemelrijk op 06-05-2004 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
333 euro voor een Z680?
Mjum :9.. k heb net mn vakantie geld binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ja, heb net gebeld, ik hoorde 333 euro? Ik vroeg, zeker weten, hij ja, ik zie hier 333 euro staan in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:00

Shunt

Boe

Artje schreef op 06 mei 2004 @ 18:43:
Ik heb zelf deze set in een kamer die vrij groot. Het volume is prima. Ik denk dat deze set even veel vermogen heeft als een eenvoudige home theatre set van jvc of sony.
zeg maar eerder de iets betere setjes van die merken. een vriend van me heeft gewerkt bij een audio en video bedrijf hij vond hem dusdanig goed klinken dat hij er ook een gekocht heeft 8)7. hij had wel wat comentaar op de bass die was een tikkeltje te volgens hem. maar voor het geld dat je er voor moet betalen vond hij het een zeer goed setje als stand alone doet hij het ook zeer goed. heb hem aan een ultra goedkoop dvd spelertje gehangen. en nog was het geluid zeer strak en de bas zeer vol. met afstanden tja de standaard kabels zijn aan de korte kant. maar voor een euro of 20 heb je wel een mooi stuk kabel waar je die mee kunt vervangen ;).

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
okeej, en hoe lang zijn de kabels die erbij zittten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Je kan ook uit Dld voor ruim 350e een losse receiver met speakers halen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ja idd, ik ben nog even aan het puzzelen ;) Ik heb net wel even geluisterd en het klinkt niet verkeerd die z680.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:00

Shunt

Boe

JT schreef op 06 mei 2004 @ 19:05:
Je kan ook uit Dld voor ruim 350e een losse receiver met speakers halen.
het probleem is veel al dat je dan niet in de zelfde classe zit als de Z-680 tenminste dat is mijn mening. zoek eens even een versterker met hardware matige dts en dolby digital decoder. + fatsoenlijke speakers voor rond de 350 euro

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Shunt schreef op 06 mei 2004 @ 21:50:
[...]

het probleem is veel al dat je dan niet in de zelfde classe zit als de Z-680 tenminste dat is mijn mening. zoek eens even een versterker met hardware matige dts en dolby digital decoder. + fatsoenlijke speakers voor rond de 350 euro
Dat is jouw mening ja, de mijne niet. De Z680 mag dan wel harder gaan dan wat ik aanraad, maar de Yamaha + Canton set is beter. Ik heb ze beide gehoord. Een vriend van mij heeft het namelijk. Voor 375e ongeveer heb je namelijk een Canton sub/sat setje en een Yamaha RX-V440 receiver, beide nieuw.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:49

Sick Nick

Drop the top!

JT schreef op 07 mei 2004 @ 17:35:
[...]

Dat is jouw mening ja, de mijne niet. De Z680 mag dan wel harder gaan dan wat ik aanraad, maar de Yamaha + Canton set is beter. Ik heb ze beide gehoord. Een vriend van mij heeft het namelijk. Voor 375e ongeveer heb je namelijk een Canton sub/sat setje en een Yamaha RX-V440 receiver, beide nieuw.
Plus verzendkosten
Plus gezeik met garantie omdat die toko ver weg zit
Plus je weet niet hoe het klinkt omdat je niet van tevoren kan luisteren
Plus het prijsverschil, scheelt ongeveer 50 euro (plus nog de verzendkosten). Is niet echt weinig

Tuurlijk zal het beter klinken, heb zelf ook die yamaha en een goede 6.1 set erbij en dat klinkt ook strakker. Dan heb ik niet 6 satelietjes overigens dus dat scheelt ook wel in het midden en mid-laag gebied. Neemt verder niet weg dat de Z680 ook erg lekker klinkt, die staat bij m'n computer en dat is zeker niet slecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zit bij die 375 in.
Plus gezeik met garantie omdat die toko ver weg zit
Ja, dat is een risico wat je neemt, maar ook al stuur je het erna nog 2x heen en weer, heb je nog je kosten eruit. Ik zou wel bereid zijn om het uit Dld te halen om dan veel beter spul te hebben. Die vriend van mij heeft het ook gedaan.
Plus je weet niet hoe het klinkt omdat je niet van tevoren kan luisteren
Mwah, het is wel gewone hifi, ik kan je vertellen dat het beter klinkt (vooral in het hoog, veel minder aggresief) en er zijn ook vele positieve recensies te vinden. Laatst stond dat ding ook nog in de What Hifi met die amp met 4 van de 5 sterren. Dan echter wel voor 450 pond bij elkaar ofzo.
Plus het prijsverschil, scheelt ongeveer 50 euro (plus nog de verzendkosten). Is niet echt weinig
Receiver scheelt al 65e, speakerset scheelt helemaal veel, zo een 150e.
Tuurlijk zal het beter klinken, heb zelf ook die yamaha en een goede 6.1 set erbij en dat klinkt ook strakker. Dan heb ik niet 6 satelietjes overigens dus dat scheelt ook wel in het midden en mid-laag gebied. Neemt verder niet weg dat de Z680 ook erg lekker klinkt, die staat bij m'n computer en dat is zeker niet slecht hoor.
Ik ken ze ook beide en voor net ff iets meer geld heb je gewoon echte hifi staan.

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1