[98,usb] problemen met usb detectie mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 23:42

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
allereerst: zat te twijfelen of ik deze topic in dit forum moest plaatsen of in de gadgets. aangezien het een probleem met usb detectie/drivers lijkt te zijn leek dit me de meest geschikte plaats voor dit topic. zo niet: mijn excuses.

Sinds gister is mijn broertje in het bezit van een Promedion 256MiB Mp3 Pendrive. Via USB is de speler te vullen met leuke muziek, win2k/xp schijnt eea automatisch te detecteren, en voor win98 zit een driver bijgeleverd. Na installatie van drivers gebeurt er echter helemaal niks, en wordt de mp3 speler nog steeds niet herkend.

Heb al behoorlijk wat gegoogled en ook de search gebruikt, maar kan eigenlijk niets vinden dat me tot een oplossing leidt.
Nog wat facts die wellicht handig zijn:
- Win98 eerste editie
- Athlon 1300Mhz, 258MiB gebeugen, Asus A7V (als ik me goed herrinner); systeem is ong 3 jaar oud.
- Digitale camera, ook aangesloten op USB wordt na installatie drivers prima herkend en is te gebruiken.

Zou het erg op prijs stellen als iemand enig idee heeft hoe dit op te lossen, anders hebben we hier een wel errrug dure draagbare radio liggen...

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder

• RpR
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02-2022

RpR

Als je de MP3 speler er in prikt, wat krijg je dan te zien onder je hardware lijst (apparaatbeheer) bij de USB Bus?

An assumption is the mother of all fuck-ups

Verwijderd

Heb je alle updates geinstalleerd? De digitale camera is iets anders dan je mp3-speler. Je mp3-speler is een verwisselbaar medium, je camera wordt aangesloten met speciale drivers.

• BetuweKees
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 23:42

BetuweKees

Flipje uit Tiel

Topicstarter
DjRp schreef op 07 mei 2004 @ 07:50:
Als je de MP3 speler er in prikt, wat krijg je dan te zien onder je hardware lijst (apparaatbeheer) bij de USB Bus?
onder de hardware lijst is niets te zien
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 07:56:
Heb je alle updates geinstalleerd? De digitale camera is iets anders dan je mp3-speler. Je mp3-speler is een verwisselbaar medium, je camera wordt aangesloten met speciale drivers.
er is maar een soort driver meegeleverd met de speler; deze heb ik geinstalleerd. ik heb zoals ik zei al flink op internet gaan zoeken, maar nieuwe drivers ben ik niet tegengekomen..

Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder