Het tv-out gedeelte is heel simpel, gewoon een standaard twee aderige kabel (of eigenlijk kern en mantel) van de tv out naar een scart aansluiting (met converter naar Scart) of rechtstreeks, afhankelijk van de aansluitmogelijkheden op je tv.
Jag
Jag
toevoeging :
voor het geluid (via de TV) moet je een extra kabel van je soundkaart (line out) naar de SCART hebben
voor het geluid (via de TV) moet je een extra kabel van je soundkaart (line out) naar de SCART hebben
Murphy was an optimist
Ik neem aan dat hij al iets heeft voor het geluid van z'n pc, en dat zal ongetwijfeld beter zijn dan het geluid van z'n tv.
Jag
Jag
Toen je je Voodoo3 kocht zat er een kaartje bij waarmee je DVD-software kon bestellen bij 3dfx (voor maar f1,- (postzegel)).
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ik heb een 3d Power Geforce 2 MX met tv out. Ik heb alleen een rare TV out erop. Lijkt op een ps2 aansluiting. Iemand een idee hoe ik die op de tv aansluit?
Viva la Netherlands!
Cool dus ff een s-video kabel halen en genieten. Alleen waar komt die kabel in de TV want ik heb niet zo'n aansluiting op mijn TV. S-video naar Scart convertor ofzo?Op woensdag 20 december 2000 22:21 schreef 4POX het volgende:
[..]
Met een s-video kabel
Viva la Netherlands!
Pagina: 1