Toon posts:

Niet meer inloggen bij casema(wanadoo lite)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een wanadoo lite abbo en dat werkt opzich allemaal prima. Netjes een servertje ertussen om internet te delen en nog wat andere zaken.

Deze server moet normaal gesproken altijd inloggen op de vpn server van casema(oid) en dat gaat dmv een speciaal tooltje van casema. Niks aan de hand,

op 2 mei ha dik opeens geen internet meer op mijn pc's maar wle op mijn server, gek, dus ik kijken, bleek dat ik opeens internet verbinding had op het netwerk van mijn modem(utp kabeltje) ipv op de netwerkverbinding die normaal tot stand komt mbv het casema tooltje.

Nu heb ik dus al een paar dagen internet zonder dat ik moet inloggen of wat dan ook, het werkt wel dus ik ga die knakkers niet bellen(15ct per minuut geloof ik) maar weet iemand hier iets van?

hebben meer mensen hetzelfde probleem?

Verwijderd

Alle nieuwere modems ondersteunen dit, Ik kreeg afgelopen Maandag een Motorola modem en ook ik hoefde opeens niet meer verbinding te maken, PC Start 34324x zo snel op voor de een of andere reden.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk ben je omgezet naar DHCP.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ZeRoC00L schreef op 06 mei 2004 @ 19:45:
Waarschijnlijk ben je omgezet naar DHCP.
En dat houdt in?

Heb ik dan geen login gegevens meer nodig?(ik weet wel wat DHCP is maar vind het gek dat ik nu kan internetten zonder mijn login/pass gegevens.)

Eerst kreeg mijn pc een ip van mijn modem(DHCP), en daarmee ging ik dan verder, inbellen op het netwerk(casema tooltje) en kreeg ik weer een ip, maar nu heb ik gelijk verbinding met het wereldwijdeweb zodra mijn pc is opgestart.

wel gek dat ik geen brief, email of wat dan ook hierover ontvangen heb.

Verwijderd

Als je je pc nou ooit formatteert hoef je alleen de casema cd erin te doen en je gebruikersnaam en wachtwoord geven.
Dan zit je gewoon altijd op 't internet, Heel fijn gedaan - PC start stukken sneller op.