Toon posts:

Gebruikers Account Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een 2de account gemaakt bij Windows XP Professionals.
Maar elke keer als ik mijn computer opstart vraagt Windows welke account ik wil inloggen.
Me vraag is nu, hoe kan ik ervoor zorgen dat Windows standaard een Account kiest om in in te loggen.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven. :)

Dark

-Sorry, als deze vraag in het verkeerde deel van het forum staat.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kan denk ik beter in WOS. Als je wilt dat hij via één account opstart moet je die ander gewoon verwijderen. (Ik zie namelijk niet dat je die andere wel of niet wil gebruiken, als ik het mis heb excuses)

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

start-> uitvoeren -> control userpasswords2

vinkje weghalen bij gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken.
en dan gebruikersnaam en wachtwoord invullen van account die je wilt aanmelden bij opstarten.

en dit kan idd beter in WOS zie ook: Welk topic moet nu waar?

succes :)

[ Voor 33% gewijzigd door Toet3r op 06-05-2004 17:17 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

inderdaad WOS :)

Maarrr ik verplaats het niet, omdat het al vaak is gevraagd en beantwoord: zie de GoTsearch :)

Bijvoorbeeld [rml][ XP] [ W2kSrv] Automatisch inloggen[/rml] geeft inderdaad bovenstaande tip, ook kan je TweakUI van Microsoft gebruiken of meteen in het register doorvoeren: Rataplan_ in "HULP NODIG!! W2K Login fout" :)

Omdat dit al vaak is gevraagd en er derhalve niets meer is toe te voegen, sluit ik het ipv het te verplaatsen.

Trouwens welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.